//

Accessoire voor hardlopen iPhone

Accessoire voor hardlopen iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik Runkeeper op de iPhone voor bij het hardlopen. Prachtige app, maar ik moet nu de iPhone in een jaszak meenemen. Het weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-10, 15:20
Lepman Lepman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard Accessoire voor hardlopen iPhone

Hallo,

Ik gebruik Runkeeper op de iPhone voor bij het hardlopen.
Prachtige app, maar ik moet nu de iPhone in een jaszak meenemen.
Het weer wordt beter en straks loop ik zonder jas.
Nu zie ik verschillende accessoires om de iPhone mee te nemen, bijvoorbeeld de Belkin armband.

Mijn vraag:
Wie heeft er een accessoire om z'n iPhone mee te nemen tijdens het hardlopen en hoe bevalt het?
Het hoeft dus niet perse een armband te zijn maar kan ook iets zijn om aan je broek te bevestigen bijvoorbeeld.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-10, 19:36
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Mijn vrouw en ik gebruiken allebei de iphone bij het hardlopen icm runkeeper pro...

ik heb bij dealextreme.com twee armbanden gekocht voor de iPhone 3GS ( 3,50 euro per stuk ) , deze werken perfect, hij zit er strak in en je kan de iPhone bedienen door de transparante armband heen, dus je hoeft een er niet uit te halen..

bij dealextreme heb ik ook een bluetooth stereo setje gekocht zodat ik runkeeper en mijn muziek kan horen tijdens het lopen en geen gedoe heb met draadjes

Bluetooth setje:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8422

armband:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24422

Laatst gewijzigd door marcelca; 11-04-10 om 19:40.
  #3  
Oud 16-04-10, 13:36
sls sls is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Hallo hardlopers; ik ren ook met Runkeeper en tot nu toe heb ik de iPhone in mijn Odlo jaszak maar met het mooie weer ben ik ook opzoek naar iets anders alleen liever niet de armband.
Je loopt tot opzichtig met een duur stuk apparatuur... voel me er niet veilig bij en heb het liever in een zak aan de achterkant van een tight capri bijvoorbeeld. Maar welke broek heeft een zak die groot genoeg is?

Graag ook tips voor alternatieven voor de armband als dat mogelijk is.

Alvast dank!

Laatst gewijzigd door sls; 16-04-10 om 13:40.
  #4  
Oud 16-04-10, 16:54
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

Ik heb de iPhone even in het achterzakje van een Nike-tight gehad. Paste precies. Echter met lopen merk je toch dat daar wat zwaars zit, niet echt ideaal dus. Wat ik nu wil gaan proberen is zo'n nummer-belt waar ook een zakje op zit waar de iPhone in kan.
Reageren

Labels
armband, broekclip, hardlopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Headset voor hardlopen (nike +) paas-haas iPhone accessoires en onderdelen 1 01-12-09 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.