Stevige Iphone oordoppen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op zoek naar een paar in-ear oordopjes, die geschikt zijn voor de iphone (2G), en de play/pauze knopjes en microfoon hebben. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stevige Iphone oordoppen
Hallo,
Ik heb op zoek naar een paar in-ear oordopjes, die geschikt zijn voor de iphone (2G), en de play/pauze knopjes en microfoon hebben. De belangrijkste eis is dat ze stevig zijn, en dus lang mee gaan. Ik heb al twee paar standaard iphone oordopjes versleten, een paar van nuforce (ne-7m), en nu is bij mijn paar van Maximo (de ip-hs5) een van de doppen kapot gegaan, en dat zal wel leiden tot de andere dop die binnen afzienbare tijd het ook begeeft. Wat het probleem lijkt te zijn is dat bij de verbinding van de kabel met de plug er een kabelbreuk optreedt. Dus ik ben op zoek naar een Iphone headset, die lang meegaat, geluidskwaliteit etc. is dan een minder belangrijke factor. Wie heeft er een iphone headset waar hij goede ervaringen heeft op dit gebied? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Andere oordoppen voor Iphone.. | Johannn | Muziek, foto & video | 146 | 10-05-12 20:13 |
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 20:22 |
[gez] Stevige iPad 'doos' | pepio | Koopinformatie Nederland | 4 | 11-09-10 13:25 |
goeie oordoppen | bako | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-03-09 03:55 |
Ongelukkie... stevige iPhone! | sjowol | iPhone algemeen | 18 | 17-05-08 17:19 |
|
|