//

Stevige Iphone oordoppen

Stevige Iphone oordoppen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op zoek naar een paar in-ear oordopjes, die geschikt zijn voor de iphone (2G), en de play/pauze knopjes en microfoon hebben. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-06-10, 09:23
Fudgem Fudgem is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard Stevige Iphone oordoppen

Hallo,

Ik heb op zoek naar een paar in-ear oordopjes, die geschikt zijn voor de iphone (2G), en de play/pauze knopjes en microfoon hebben. De belangrijkste eis is dat ze stevig zijn, en dus lang mee gaan. Ik heb al twee paar standaard iphone oordopjes versleten, een paar van nuforce (ne-7m), en nu is bij mijn paar van Maximo (de ip-hs5) een van de doppen kapot gegaan, en dat zal wel leiden tot de andere dop die binnen afzienbare tijd het ook begeeft. Wat het probleem lijkt te zijn is dat bij de verbinding van de kabel met de plug er een kabelbreuk optreedt. Dus ik ben op zoek naar een Iphone headset, die lang meegaat, geluidskwaliteit etc. is dan een minder belangrijke factor. Wie heeft er een iphone headset waar hij goede ervaringen heeft op dit gebied?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Andere oordoppen voor Iphone.. Johannn Muziek, foto & video 146 10-05-12 19:13
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen brotherlouie98 iPhone algemeen 2 29-11-10 19:22
[gez] Stevige iPad 'doos' pepio Koopinformatie Nederland 4 11-09-10 12:25
goeie oordoppen bako iPhone accessoires en onderdelen 1 13-03-09 02:55
Ongelukkie... stevige iPhone! sjowol iPhone algemeen 18 17-05-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.