iPhone 4 | TomTom carkit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ook al geprobeerd om de iPhone 4 in een TomTom Carkit voor de iPod Touch te proppen? Daar ben ik namelijk heel nieuwsgierig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand ook al geprobeerd om de iPhone 4 in een TomTom Carkit voor de iPod Touch te proppen? Daar ben ik namelijk heel nieuwsgierig naar...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op bijgevoegde foto mijn oplossing:
Net als meerdere forumgenoten ook een stukje vilt opgeplakt (max. 2mm). Alles werkt nu naar behoren, zelfs de volume-instelling. Het vilt zorgt er nl. niet voor dat de iPhone meer naar voren komt maar dat het heveltje waar het viltje op is geplakt meer naar achteren wordt gedrukt zodat er intern beter contact wordt gemaakt om alle functies van de cradle te laten werken. Even door-experimenteren dus voor de mensen waar het nog niet optimaal werkt Ik geef toe, het is behelpen en eigenlijk zou er een (hardwarematige) patch voor moeten komen, maar dit werkt voor the time being! Grtz. Paulus |
|
|||
|
|||
En hebben we het dan nog steeds over de TomTom car kit voor de iPod Touch (kan het niet zo goed zien op de foto)? want de iPod Touch is dunner dan iPhone 4, dus ik vraag me af of er wel ruimte genoeg is in die car kit als ik de iPhone 4 hierin wil stoppen.
|
|
|||
|
|||
De foto laat de carkit voor de iphone zien. Het klopt dat de afmetingen anders zijn dus voor de iPod Touch durf ik niet te zeggen of het werkt...
Laatst gewijzigd door Paulie66; 10-08-10 om 09:59. |
|
|||
|
|||
Jullie maken mijn dag weer goed, ik baalde al dat mijn dure carkit niet meer werkte.
Vanavond gouw even een "plakkertje" halen Nog even 1 vraagje. werkt de GPS module zelf dan ook weer? |
|
||||
|
||||
Alles werkt dan als vanouds.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes met je plakkertje! (niet te dik hè!?) |
|
|||
|
|||
Dank je. Denk dat ik zoiets bij de blokker kan kopen toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die ook een melding krijgen dat de TomTom Carkit
niet geschikt is voor de IPhone 4 als ze hem in de carkit plaatsen?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb die melding ook gehad, toen ik hem voor de eerste keer gedockt heb in de carkit. Nu met de tranparante silicone doppjes die je onder een bloempot kunt doen werkt alles weer perfect
|
|
|||
|
|||
Mooi hoef ik dan geen nieuwe te kopen ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tomtom carkit iPhone 4 case? | MrBramme | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 26-12-10 11:42 |
iPhone 4 & Tomtom carkit | Underground | iPhone Navigatie | 4 | 25-08-10 13:13 |
TomTom: gps via tomtom carkit of iphone. | tazzie001 | iPhone Navigatie | 8 | 08-02-10 14:33 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|