GEZOCHT: iPhone 4 Universal Dock Adapter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iPhone 4 opgehaald bij T-Mobile, en ik had al een Universal Dock voor m'n iPod Touch 1G. Ben nu op zoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb vandaag mijn iPhone 4 opgehaald bij T-Mobile, en ik had al een Universal Dock voor m'n iPod Touch 1G.
Ben nu op zoek naar zo'n inlegstukje (adaptertje), en die worden in de winkels voor 9 euro verkocht (per 3). Nu weet ik dat ik natuurlijk er zelf ook een in de winkel kan kopen voor 9 euro, maar is er iemand die toevallig al 3 van die adapters heeft gekocht en er 1 kwijt wilt? Ik heb er 3 euro voor over, dan heeft diegene mij weer blij gemaakt en is hij gelijk een nutteloos adaptertje lichter. Want wees nou eerlijk, wat moet men nou met 3 van die adapters als je maar 1 iPhone hebt?! Lennart |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die van een ipod classic past ook voor een iPhone 4, die gebruik ik ook.
|
|
|||
|
|||
![]() Kijk eens aan
![]() ![]() - Slotje |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple iPhone 4 Universal Dock Adapter 3-pack | isneaker | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 09-09-10 12:01 |
Iphone Universal Dock | Jaspperr | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 08-03-10 17:10 |
Iphone 3g universal dock adapter in zwart? | Rijkie | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 11-03-09 18:44 |
Universal dock adapter in zwart??? | Rijkie | Archief | 1 | 04-03-09 21:53 |
Iphone universal dock adapter | tinka | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 15-07-08 21:48 |
|
|