Leather Case for iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik zoek een Leather Case for iPhone 4 maar dan die je openklapt als een boek. Op Ebay kan ik het zo niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leather Case for iPhone 4
Hallo iedereen,
Ik zoek een Leather Case for iPhone 4 maar dan die je openklapt als een boek. Op Ebay kan ik het zo niet vinden en heb ook gegoogled. Je hebt wel de " flip"-cases maar die zie ik niet zo zitten. Heeft iemand een link waar je zoiets wel kan bestellen ? Bij voorbaat dank !
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat denk je van deze: PDair Black Leather Book-Style Case for Apple iPhone 4?
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is precies wat ik zoek maar misschien zijn er goedkopere alternatieven Thanks anyway ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft mij al wat bankpasjes gekost......die kunnen niet tegen die magneetjes.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geloof ik,er komen toch geen bankpassen in maar in ieder geval toch bedankt voor de waarschuwing. Ik heb een goedkopere oplossing gevonden : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=310237664056 Heb wel eens eerder met deze man te maken gehad en kwam er net op om daar eens te kijken en voila ! Laatst gewijzigd door rollotomassi; 01-08-10 om 20:35. |
|
|||
|
|||
Mooi dat het allemaal te verkrijgen is zeg!
Persoonlijk loop ik niet graag met een boek aan mijn oor. Maar goed voor ieder wat wils en dat is mooi. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Leather Case | wvy | Archief | 1 | 09-09-08 15:44 |
|
|