Waar blijven de accessoires voor iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vraag is simpel. Waarom staan er nog geen accessoires voor de iPhone 4 te koop bij de iphoneclub. Wordt nu toch wel tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar blijven de accessoires voor iPhone 4
Hallo,
Mijn vraag is simpel. Waarom staan er nog geen accessoires voor de iPhone 4 te koop bij de iphoneclub. Wordt nu toch wel tijd denk ik. Ik wil graag een screenprotector bestellen hier. Jongens, wakker worden, de iPhone 4 is er alweer bijna een wéék. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bestel gewoon online heb je hem morgen in huis?
|
|
||||
|
||||
Beter kijken, die zijn er al via iPhoneclub ;-)
Klik PS. Pas je profiel nog even aan, daar staat nog dat je een iPhone 3G hebt i.p.v. een iPhone 4
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 02-08-10 om 21:07. |
|
||||
|
||||
Zeker, al een hele tijd hoor. Staan een hoop leuke dingen in.
|
|
|||
|
|||
Waar kun je de rode versie van bodyguarz kopen (net als op het filmpje ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl)
|
|
||||
|
||||
Zouden ze er al hebben in de switch in Antwerpen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar blijven de schermafdrukken en fotos | harrys | iPad algemeen | 6 | 30-05-10 12:13 |
|
|