Nieuws: V-moda duo komt over twee weken in Nederland discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag van de importeur van V-moda vernomen, dat de V-moda duoover twee weken in Nederland leverbaar wordt voor € 119,00. De eerste zending is naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuws: V-moda duo komt over twee weken in Nederland
Vandaag van de importeur van V-moda vernomen, dat de V-moda duoover twee weken in Nederland leverbaar wordt voor € 119,00. De eerste zending is naar zeggen verstuurd en men kan zich inschrijven voor de eerste exemplaren.
Laatst gewijzigd door m-jay; 13-02-08 om 12:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmmm... nog een mjay....
|
|
||||
|
||||
Waar kan je je dan voor de eerste exemplaren inschrijven?
|
||||
|
||||
Inschrijven
Inschrijven is voor zover ik weet mogelijk op de website, waarschijnlijk via contactformulier: V-Moda » Contact
|
|
||||
|
||||
Kunt beter direct bij vmoda com bestellen is goedkoper ivm. dollar koers.
Verzendkosten zijn minimaal en ze zetten gift op pakketje. Heb ze al een tijdje, erg tevreden! Mooie diepe bas en erg zuiver. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn ervaring met de Vibe Duo is helaas wat minder qua duurzaamheid, na slechts 2 maanden had ik al last van kabelbreuk in het snoer, vlakbij de plug... Zou dat een garantie verhaal kunnen zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder zeer goede ervaringen mee, ook met het bellen. Ik heb ze voor 80 dollar gekocht op Ebay. Groet |
|
|||
|
|||
Je kan ze ook bestellen op v-moda.com. Voor 106 dollar had ik ze binnen drie dagen thuis. Dat is een stuk voordeliger met de huidige dollar koers. Het zijn hele fijne oordopjes voor het fietsen. Geen windgeruis en de bandjes van de fietshelm zitten niet in de weg. Alleen jammer dat de jackplug spontaan afbrak, maar ik koop ze opnieuw, want de iphone dopjes klinken na de vibe duo echt als blik. De bas is spontaan verdwenen.
|
|
||||
|
||||
Dure dingetjes zeg dat heb ik niet over voor een paar oordopjes..
|
|||
|
|||
Ik heb nog 2 setjes V-Moda Vibe Duo Chrome voor 40 euro per stuk, ze zijn nieuw in de doos!
PM even bij interesse |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
V-Moda Vibe Duo Nero replica? | Reverb | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 25-01-09 21:28 |
|
|