Nieuwe oortjes voor Iphone (geen in-ears) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Ik ben van plan om nieuwe oortjes te gaan kopen voor mijn Iphone 3GS. De oortjes die ik nu heb zijn de originele van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe oortjes voor Iphone (geen in-ears)
hoi,
Ik ben van plan om nieuwe oortjes te gaan kopen voor mijn Iphone 3GS. De oortjes die ik nu heb zijn de originele van Apple, maar zijn hun tijd voorbij. Ik wou aan jullie vragen of jullie mischien goede alternatieve oortjes hebben. Ze moeten wel aan deze eisen voldoen: - GEEN IN-EARS! - er moet een microfoon aan zitten en zo'n remote (bestuuringsding) die de originele oortjes van apple ook hebben. - niet duurder dan 60 euro. Ik hoop dat jullie suggesties hebben. Alvast bedankt, Rv17 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
deze heb ik op dit moment . Ik bedoelde eerder alternatieven voor de oortjes van Apple, want als je de oortjes kritisch bekijkt zijn ze kwalitatief niet zo goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple in-ears of a-Jays Four | CrashHouse | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-03-11 02:19 |
Muziek: Tips voor oortjes/koptelefoon? | Frespinator | Muziek, foto & video | 1 | 05-08-10 11:57 |
iPhone oortjes niet voor 3G | bont | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-06-10 16:01 |
ik zoek goede oortjes onder 50 euro (geen bluetooth) | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 2 | 12-01-10 16:32 |
|
|