Advies: rechargeable battery (case) gezocht discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb enigszins dringend advies nodig. Probleem Binnenkort ga ik naar een conferentiedag. Ik wil daar gebruik kunnen maken van mn iPhone, oa om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Advies gevraagd: welke rechargeable battery (case)? Met spoed gezocht
Hoi,
Ik heb enigszins dringend advies nodig. Probleem Binnenkort ga ik naar een conferentiedag. Ik wil daar gebruik kunnen maken van mn iPhone, oa om aantekeningen en video/foto's te maken, maar ook gewoon te kunnen bellen. Dus heb ik iets van een batterij nodig. Vraag Maar neem ik dan een losse batterij zoals deze of juist een case? De eerste zou ik eventueel ergens kunnen laten opladen. Van deze laatste vind ik alleen Mophie. Daarbij ben ik beetje bang dat ik er de iPhone4 mee beschadig. Gevraagd advies Mijn vragen, samengevat, voor de iPhone4: * Losse batterij of case? * indien case: wat is de kans op beschadiging? * indien case: is de mophie de enige? Ik zou het heel fijn vinden als jullie hier zo snel mogelijk op willen reageren, dit in verband met de leveringstijd Bedankt alvast!! Laatst gewijzigd door Mireille005; 28-10-10 om 03:08. Reden: Haast, dus onderwerp aangepast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
|
|
|||
|
|||
Jammer, het is nu te laat...
|
|
||||
|
||||
Wat is je keuze uiteindelijk geworden?
|
|
|||
|
|||
De mophie. Heb het nu in handen. Is wel wennen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exolife iPhone 4 Battery Case | Parakeet | Koopinformatie Nederland | 6 | 13-02-11 17:59 |
Iphone 4 case gezocht | Martijnvl90 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-08-10 19:39 |
Battery- en screenshotapp gezocht! | debilio | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-08 23:46 |
|
|