welke beter tussen de 2 bodyguardz? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) welke shield zal beter zijn van de bodyguardz? die "normale" die je moet natmaken en erop brengen. of de "dry apply" die je er direct ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke beter tussen de 2 bodyguardz?
welke shield zal beter zijn van de bodyguardz? die "normale" die je moet natmaken en erop brengen. of de "dry apply" die je er direct op kan brengen, zonder het nat te maken.
ik wil een van de 2 bestellen, maar weet dus ff niet welke. wie heeft er ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bodyguardz
Heb zelf de wet version.
Ben er super tevreden over. Heb even filmpje op Youtube gekeken en daarna rustig aangebracht, 2 dagen laten liggen en super resultaat, echt een aanrader. |
|
||||
|
||||
Heb ook de wet versie genomen omdat ik er al ervaring mee had. Voordeel van de wet versie is dat je een paar keer opnieuw kan proberen als ie scheef zit of niet in een keer goed: gewoon opnieuw zijknat maken en plakken maar weer. Bij de dry versie moet je ervoor zorgen dat ie in 1 x meteen goed zit. Voordeel is dan weer minder droogtijd...
|
|
|||
|
|||
hmm. denk dan dat het dus toch de wetversie wordt.
|
|
|||
|
|||
heb de droge versie op m'n iPhone 4 even rustig voor gaan zitten, aan 1 kant recht er tegenaan leggen en rustig tegen je scherm strijken. ziet er prima uit, ook nu na een paar weken nog en kon mijn iPhone direct weer gebruiken (: voordeel op de wet versie zou ik denken, maar heb alleen ervaring met de droge variant.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook de dry versie en ben er heel tevreden over !
Het ziet er in het begin niet uit, wazig enz. maar dat is de dag erna helemaal weg. Je kan hem trouwens best goed terug lostrekken en terug kleven als je een beetje scheef gaat. |
|
||||
|
||||
Super tevreden over de wetversie. Heb het nu op twee fotocamera's zitten en op de iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook tevreden over de wetversie. Over de droge heb ik wel eens horen zeggen dat het best lastig te plakken is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het verschil tussen de dry protector set en die met liquid van Bodyguardz? | iRobin | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 26-10-12 19:15 |
Bodyguardz | Yargo | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-07-09 13:32 |
bodyguardz | rdahmen | Archief | 4 | 29-03-09 21:45 |
Welke Apple beter? | DertKesh | Chat en geruchten | 60 | 25-02-08 09:04 |
|
|