Welke Brodit houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de iphone 4 wil ik een active holder aanschaffen. Ik heb een foon met bumper. Is Brodit Active Holder Apple iPhone 4 with Skin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke Brodit houder
Voor de iphone 4 wil ik een active holder aanschaffen. Ik heb een foon met bumper. Is Brodit Active Holder Apple iPhone 4 with Skin dan de goeie? Of past die alleen voor foons met een opgepimpte achterkant?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de iets goedkopere BRODIT ACTIVE HOLDER APPLE IPHONE 4 en die bevalt me prima.
|
|
|||
|
|||
Inmiddels gebruik ik ook de active holder en heb ik de bumper eraf gehaald.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met welke Bumper past de 4 in de TT houder? | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 01-10-10 10:46 |
Hardware: Brodit houder, is deze er ook universeel voor in iedere auto en makkelijk te verwijde | vasco | iPhone Navigatie | 9 | 24-08-10 16:44 |
Brodit Houder iPhone 4 / 3GS | Jaapvdb | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 25-07-10 12:11 |
Probleem met Brodit actieve houder en Alpine KCE-433iv iPod kabel | Rinusch | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 09-05-10 18:36 |
Nieuwste Brodit houder kantelbaar | maartenn | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 04-08-09 22:39 |
|
|