//

Wahoo Fitness Fisica case

Wahoo Fitness Fisica case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Enige tijd geleden las ik iets over de Wahoo Fitness Fisica case http://www.wahoofitness.com/Fisica/Fisica.asp Als mountainbiker (en jogger) zocht ik een goede manier om data te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-11, 18:41
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard Wahoo Fitness Fisica case

Enige tijd geleden las ik iets over de Wahoo Fitness Fisica case http://www.wahoofitness.com/Fisica/Fisica.asp

Als mountainbiker (en jogger) zocht ik een goede manier om data te loggen, en om mijn iPhone op verantwoorde manier op mijn fiets te bevestigen.

Sinds een aantal weken is de case dan ook eindelijk beschikbaar en heb ik hem direct aangeschaft. Ik kon deze vanuit de USA halen maar Wahoo vertelde mij dat ze ook een distributeur in Duitsland (NC-17) en de UK (Chainreactioncycles). Met bijkomende kosten was de EU optie ook iets goedkoper.

Bij NC-17 was alles net op voorraad en binnen 4 dagen werd het pakketje gekeurig ingepakt geleverd.

Ik ben echt ondersteboven van de kwaliteit van deze case met toebehoren. Er is werkelijk overal aan gedacht. Case is waterdicht en echt shockproof. Bevestiging op de fiets is ook echt stevig. Er zit een inlay in voor zowel de iPhone 3GS als de iPhone 4.

Zelf gebruik ik RunKeeper, RubiTrack en Cyclemeter. Alleen de eerste 2 ondersteunen nog ANT+ maar binnenkort zal Cyclemeter de Wahoo sensor ook ondersteunen. Tevens zijn er vele andere apps (Apps) die de ANT+ sensor ondersteunen w.o. een eigen app Fisica Fitness (Fisica Fitness voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store)

Let op wil je bij NC-17 bestellen dan kun je het best een emailtje sturen omdat hun webshop nog uitsluitend in Duitsland werkt; betalen kan met PayPal.

Ik vind het een aanrader

info:
Wahoo Fitness - ANT+ fitness sensor iPhone adapters, ANT+ fitness accessories, heart rate monitors, speed and cadence sensor, power meters and iPhone fitness applications.
NC-17: Home
Bicycles | Bikes | Mountain Bikes | Road Bikes | MTB Bikes | Bike Parts | Bike Frames | Road Frames | MTB Frames

Laatst gewijzigd door mhoutman; 27-01-11 om 18:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.