Mophie batterij iphone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik wil graag weten of de mophie batterij voor de iphone 4 ook via netstroom kan worden geladen.Ik zie in voorbeeld filmpjes alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mophie batterij iphone 4
Beste allemaal,
Ik wil graag weten of de mophie batterij voor de iphone 4 ook via netstroom kan worden geladen.Ik zie in voorbeeld filmpjes alleen dat er wordt gesproken over de USB belading van de batterij via de computer. Is het niet zo dat je deze ook kan laden met je USB stekker van de Iphone 4 in het stopcontact. Weet iemand daar antwoord op, misschien iemand die ook de mophie batterij heeft?? Vgr Ton
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had een Mophie Juice Pack Air bij m'n vorige iPhone en die laadde ik inderdaad gewoon op met de usb stekker die je bij de iPhone krijgt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dank je voor je antwoord. Grtz Ton |
|
|||
|
|||
Ja. dat geldt zowel de Mophie Juice Pack PLUS als de Mophie Juice Pack Air voor de iPhone 4.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mophie voor iphone 4 | MoRaNi | iPhone algemeen | 0 | 21-02-11 15:45 |
|
|