Gratis full body protection (zoals invisbleshield) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens een browsersessie kwam ik toevallig op deze site en heb het gokje erop gewaagd. Zolang je niets aanvinkt kost het je alleen verzendkosten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis full body protection (zoals invisbleshield)
Tijdens een browsersessie kwam ik toevallig op deze site en heb het gokje erop gewaagd. Zolang je niets aanvinkt kost het je alleen verzendkosten en heb je een mooie bescherming
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat klopt inderdaad. Heb er vorig jaar ook een paar besteld. Gonny heeft er ook een artikel aan gewijd.
Stealth Guards geeft 1.000 gratis screenprotectors weg - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
en is dit ook een goede screenprotecter?
en hoelang duur het voordat ik hem daadwerkelijk binnen heb? gr Pim |
|
||||
|
||||
Nou zou goed zijn ze niet, als je naar de prijs kijkt dan weet je het al. Een goede screenprotector kost minimaal 10 tot 30 euro.
Laatst gewijzigd door 020; 03-03-11 om 20:00. |
|
||||
|
||||
Ik kan u verzekeren dat het echt een goede screen protector is want die van mij hangt er al op van in september en diene is nog perfect en mijne iphone die ziet echt wel af bij mij ook de backcover protector is echt in orde .
|
|
|||
|
|||
Hij zal vast wel beschermen maar de kwaliteit van een BodyGuardz zal die niet halen....
|
|
|||
|
|||
als ik wil bestellen zonder iets aan te vinken kost het me 25,- verzendkosten?
doe ik iets fout? |
|
|||
|
|||
Ja, je moet even aanvinken dat je een glossy wilt etc (de goedkoopste opties). Dan is deze praktisch gratis en zouden de verzendkosten nihil moeten zijn. Dan moet je geen tracking etc. aanzetten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Product Qty Subtotal Apple iPhone 3G / 3GS 10 $0.10 Subtotal $0.10 Shipping $20.85 Grand total $20.9 Verzendkosten naar Nederland zijn 20,85!! Is dit bij jullie niet dan? |
|
|||
|
|||
Heb al meerdere keren besteld bij deze site. Ik vind het echt een supermerk! ook kwalitatief vind ik het helemaal prima.
Ik heb gisteren de matversie binnen gekregen en met verzending was ik hiervoor 3,50 euro kwijt |
|
|||
|
|||
hoe doen jullie dat dan??? verschippen jullie het dan niet naar Nederland dan???
uitleg aub? want ik heb écht een screen protector nodig |
|
|||
|
|||
Ik check gewoon uit met Pay-pal en dan weten ze gelijk dat het naar Nederland verstuurd moet worden. Vervolgens reken ik af en is het meestal 2 euro
|
|
|||
|
|||
Het lukt me echt niet hoor. Ik blijf 15 euro betalen voor 6 screenprotectors!
Kan iemand me ff helpen |
|
|||
|
|||
iemand????
|
|
|||
|
|||
Hey jongens het blijft niet altijd gratis, het aktie zal wel verlopen zijn. de screenprotectors zullen wel op zijn.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 full protection case? | Steef | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 16-08-10 21:21 |
iPhone 4 Full Body Invisible Guard | harriepopov | iPhone algemeen | 2 | 18-07-10 17:47 |
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body | sportingboy | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 14-05-10 11:12 |
|
|