Welke cases zijn er allemaal ??? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) jaa dat dacht ik al, dan houdt het helaas op, heb namelijk geen credit card :-(...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
jaa dat dacht ik al, dan houdt het helaas op, heb namelijk geen credit card :-(
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ikke ook niet......
|
|
||||
|
||||
Dit is trouwens ook nog een goede cover, denk ik. Ik heb nog geen reviews van gelezen, maar het ziet er goed uit. iSkin Revo
touch_Overview |
|
|||
|
|||
Ja idd ook een mooi case, maar denk dat ik toch ga voor de ScreenGuard Review: ScreenGuard | iPhone Weblog | iPhoned.nl | iPhone
En dan nog een mooie case, een rubbere ofzo. |
|
||||
|
||||
jaa, dat ben ik ook van plan om te gaan halen, probleem is de cases die ik bij de apple store in Eindhoven kan kopen, die zien er niet uit.
Ik zal eens bij de media markt morgen langsgaan, kijken of ze daar ook cases hebben. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is deze veruit de mooiste, de platste en sterkste: Protective Cover for iPhone : Incase Products in Nederland te koop bij QBestphones: QBest Phones, voor Euro 16,95
Laatst gewijzigd door Donald; 02-04-08 om 17:34. Reden: typefout |
|
|||
|
|||
Vajacases voor iPhone
Probeer Vaja - Leather Products
Zij maken al jaren cases voor PDA's. Handgemaakt, naar jouw persoonlijke smaak aan te passen en zien er geweldig uit (ook best prijzig, maar met lage dollar koers is het zeker betaalbaar). Sinds 2000 koop ik daar mijn cases (voor de PDA's). Ze hebben verscheidene modellen voor de Iphone. Ik heb de i-volution SP gekocht. |
|
|||
|
|||
De allermooiste cases komen ongetwijfeld van In Case Protective Cover for iPhone : Incase Products waar ook uitstekende recensies over zijn. In Nederland zijn deze cases te koop bij QBest Phones QBest Phones, voor Euro 16,95.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft er hier al iemand ervaring met de cozip case ? Die ziet er ook heel leuk uit vind ik.
: : C O Z I P : : |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen ervaring, maar die ziet er zeker leuk uit! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
kheb net een ivyskin xylo t2 besteld
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb deze voor nog geen 2dollar en FREE SHIPPING.
Tevens ook screen protectors daar besteld. Goede site en service en vooral goedkoop. Site is DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price - Site-Wide Free Shipping (Page 1) en alles is FREE SHIPPING. JP |
|
|||
|
|||
Etui en cuir pour Apple iPhone Tradition
Deze is van Norêve, ziet er zeer gelikt uit, en is hopelijk van goede kwaliteit. ik heb em gisteren besteld, de Passion Vintage versie, iemand ervaring met Noreve 4 de iphone? |
Labels |
hoesjes cases |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoeveel cases hebben jullie ? en om welke reden? | jordiavp | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 30-01-09 17:58 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
Welke Programma's zijn geinstalleerd ?? | LSwaenen | iPhone algemeen | 6 | 01-12-08 11:35 |
welke icoons zijn dit? | MisterM24 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-07-08 14:27 |
|
|