verschil BodyGuardz discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag screen protectors van bodyguardz maar ik zie in de shop 2 verschillende. BodyGuardz Full Body voor iPhone 4 BodyGuardz Full Body Dry ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
verschil BodyGuardz
Ik wil graag screen protectors van bodyguardz maar ik zie in de shop 2 verschillende.
BodyGuardz Full Body voor iPhone 4 BodyGuardz Full Body Dry Apply voor iPhone 4 Wat is het verschil tussen deze 2 en wat is het voordeel? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Google ?
De een breng je met vloeistof aan de ander droog. Ik ben erg tevreden over de voeistof variant omdat deze makkelijk aan te brengen is. Zoek maar eens op youtube, hier kun je zien hoe je beide aan brengt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het verschil tussen de dry protector set en die met liquid van Bodyguardz? | iRobin | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 26-10-12 19:15 |
BodyGuardz Shield | Remco. | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 29-03-11 21:54 |
Bodyguardz vs InvisbleSHIELD | JoOosty | iPhone accessoires en onderdelen | 49 | 15-09-09 21:42 |
Bodyguardz | Yargo | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-07-09 13:32 |
bodyguardz | rdahmen | Archief | 4 | 29-03-09 21:45 |
|
|