Screenprotector eraf halen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi, Ik heb al een hele tijd een screenprotector op m'n iPhone zitten (geen idee welke), maar ik wil hem er nu dus afhalen, alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Screenprotector eraf halen?
Hoihoi,
Ik heb al een hele tijd een screenprotector op m'n iPhone zitten (geen idee welke), maar ik wil hem er nu dus afhalen, alleen het lukt niet. :/ Ik probeer hem er bij een hoekje af te trekken, maar het lukt gewoon niet... hij gaat er gewoon niet vanaf... Heeft iemand misschien een goed truukje?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een stukje goed hechtende tape of plakband op de protector plakken en daarna voorzichtig optillen en eraf halen. Gaat echt lukken zo!!! |
|
||||
|
||||
Oke, thx.
Zal het proberen. |
|
||||
|
||||
Hmm, met plakband lukt het niet, en met ductape doe ik het liever niet, want als dat niet lukt hou ik van die lelijke lijmresten over... :/
Laatst gewijzigd door BadSide; 16-03-08 om 17:20. |
|
|||
|
|||
@ badside
en wat bevalt je beter? zit er ook over te denken om een screenprotector erop te plakken, aangezien er nu toch enkele kleine krasjes op mijn beeldscherm beginnen te verschijnen :-( |
|
|||
|
|||
@badside
zyn di screenprotectors eilijk vn hard of vn buigbaar plastic gemaakt? ik denk er namelijk ookm over om er een op myn iphone te plakke |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak eraf halen iphone 3G 3.1.2. | Frans65 | Jailbreak | 1 | 03-09-10 18:23 |
Foto's zijn niet eraf te halen | robje33 | iTunes | 2 | 21-03-10 14:40 |
iPhone: Jailbreak eraf halen? | ericvanwenkop | Jailbreak | 5 | 16-04-09 12:49 |
Muziek: oude podcasts eraf halen van iphone | dariootje | Muziek, foto & video | 4 | 25-02-09 17:39 |
|
|