Noodlader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wil graag een noodlader voor mijn iphone 3Gs aangezien hij aardig snel leeg is en ik hem als ipod op vakantie wil gebruiken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Noodlader
Hallo,
ik wil graag een noodlader voor mijn iphone 3Gs aangezien hij aardig snel leeg is en ik hem als ipod op vakantie wil gebruiken, iemand een idee wat goed is die je ook met een accu weer kan opladen? gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zit je in het verkeerde gedeelte van het forum, want dit is voor iPads
Maar geeft verder niet, wat bedoel je precies met noodlader, als je daarme gewoon een extra stopcontactlader bedoelt kun je het beste deze iPad lader kopen daarmee is je iPhone veel sneller opgeladen dan met de standaard oplader. |
|
|||
|
|||
He,
bedankt voor je antwoord. ik ben echter op zoek naar een oplader die ik eraan kan klikken zodat hij tijdelijk even voor 60% oid bijlaad. ik heb namelijk vaak dat ik met de trein een dag weg ben, en dat ik halverwege de accu leeg is, dat ik hem dan even kan bijladen. |
|
||||
|
||||
Misschien is dat dan iets voor je Eneloop Mobile Booster KBC-E1S
|
|
||||
|
||||
|
|