welke speakers? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een beetje lopen zoeken naar speakers en kwam toen uit bij 2, namelijk de Altec Lansing inMotion Classic en de Logitech Pure-Fi Anywhere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke speakers?
Ik heb een beetje lopen zoeken naar speakers en kwam toen uit bij 2, namelijk de Altec Lansing inMotion Classic en de Logitech Pure-Fi Anywhere 2. Welke zou ik nemen en waarom?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Logitech. Deze gaat 2 keer zolang mee, en mijn ervaringen zelf zijn erg goed met Logitech. Het schijnt ook goed geluid te zijn en hij ziet er mooi uit.
|
|||
|
|||
Ik heb zelf de Logitec Pure-fi Anywhere 2, hij heeft prima geluid en ook een redelijke prijs. Een oplaatbare accu en meer voordelen. Ik vind hem alleen niet zo mooi. Maar met zo'n goede speaker ga ik daar niet moeilijk over doen ;þ
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke docking met speakers iPhone4? | pdavie | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 11-06-11 15:17 |
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 19:56 |
iPhone: welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 13:17 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
|
|