Tomtom carkit laad niet meer na update 4.3.4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb gister mijn iphone 4 geupdate naar 4.3.4 nu wilde ik vanmorgen mijn iphone weer in de tomtom handsfreecarkit steken maar wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom carkit laad niet meer na update 4.3.4
Beste mensen,
Ik heb gister mijn iphone 4 geupdate naar 4.3.4 nu wilde ik vanmorgen mijn iphone weer in de tomtom handsfreecarkit steken maar wat bleek hij speelt wel het geluid af via de speakers maar hij laad de telefoon niet meer op. Ik krijg ook steeds de melding te zien dat het accessoire niet geschikt is voor deze telefoon? Iemand een oplossing of heeft er ook al iemand meer last van gehad? Groetjes Toon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer die gratis tool van TomTom eens te downloaden en te installeren, misschien dat het daarmee opgelost is. Is altijd het proberen waard denk ik.
Succes. |
|
|||
|
|||
Welke tool?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dank u wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laad niet meer op | MikeElzas | iPhone algemeen | 4 | 09-02-12 10:57 |
Geen GPS singnaal meer met en zonder TOMTOm carkit holder | robel2011 | iPhone Navigatie | 1 | 20-03-11 17:16 |
Carkit TomTom werkt niet | josiposi | iPhone Apps | 1 | 22-04-10 14:27 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|