//

Bijna geen echte bumpercase of lader meer te krijgen (en nepwinkels)

Bijna geen echte bumpercase of lader meer te krijgen (en nepwinkels) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moest het toch even kwijt: Bij mijn eerste iPhone4 heb ik gebruik gemaakt van het Bumper Case programma, ik heb er toen een zwarte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-11, 12:11
roeller roeller is offline
• iOS 8.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Angry Bijna geen echte bumpercase of lader meer te krijgen (en nepwinkels)

Ik moest het toch even kwijt:
  • Bij mijn eerste iPhone4 heb ik gebruik gemaakt van het Bumper Case programma, ik heb er toen een zwarte Apple Bumper Case (van Apple) bij gekregen. Na een half jaar ben ik die kwijt geraakt. Het rubber was misschien een beetje beschadigd en hij was een heeel kleine beetje uitgerekt maar voor de rest was er niets mis mee.
Deze Bumpercases zaten in een originele Apple verpakking en kostte minder dan 15 euro.
Ze zijn elk ongeveer 1 week meegegaan. Toen braken de knoppen eraf (waar zowieso veel te veel speling tussen zat), begon het rubber los te laten van het plastic en ze hebben zelfs m'n iPhone meer beschadigd in die ene week dan een originele bumpercase in een half jaar. (lag aan de berscherming van de knoppen aan de binnezijde/rand).
Ook het kabeltje zat in een originele verpakking met Apple (c) erop. Het kabeltje paste NET NIET wanneer de bumpercase om de iPhone4 zat.
Ik had een origineel kabeltje en dat paste net wel. Als je de beide kabeltjes naast elkaar hield.. dan zag je verschil.

Ik begrijp niet dat een officieel bedrijf (in Nederland) dergelijke nep producten mag leveren (zelfs nog op factuur) terwijl het pure copyright schending en namaak is.

Ik heb toen op internet rongekeken en kon van geen enkele bumpercase onder de 24 euro zeggen dat deze origineel was. Er staan plaatjes op internet hoe je de echte van de neppe kunt onderscheiden.
Uiteindelijk heb ik bij de Apple Store een bumpercase gekocht voor 25 euro. Deze is nu 3 maanden oud en heeft nergens slijtage!

Hetzelfde heb ik gezien met de laders. Iedereen biedt laders aan voor EUR 3,95 (vaak staat er zelfs Apple (c) op). Ik heb 2 van deze laders en ze piepen (interferentie, dat hoor je vooral 's nachts als je iPhone op je nachtkastje oplaad), zijn zomaar 100gram lichter of zwaarder dan een originele lader, soms slaat je iPhone niet 'aan' als je hem aan de lader hangt, dan moet je even repluggen,..brandgevaar..?

Over Larsa (aka i-onderdelen.nl) heb ik nog veel meer verhalen gehoord.
Een vriend van me heeft er zijn iPhone laten repareren,.. kreeg er gewoon een NEP batterij en zelfs een NEP scherm in terug,.. dit kun je hee duidelijk zien!
Ook geven ze geen belletjes terug.. laten ze je zomaar 3 kwartier in een soort 'wachtruimte' wachten.. en spreken ze erg slecht Nederlands.

Hebben er meer van jullie ervaring met Larsa / i-onderdelen.nl of nep producten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na upgrade bijna geen functies meer gjvaneek Archief 1 03-02-08 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.