De beste en goedkoopste accessoire voor import iphones discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) WAAAT! 35 euro voor een internationale stekkerset van apple?!?! voor de mensen die dit ook belachelijk viden hier is de oplossing nog een fijn '08...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De beste en goedkoopste accessoire voor import iphones
WAAAT! 35 euro voor een internationale stekkerset van apple?!?!
voor de mensen die dit ook belachelijk viden hier is de oplossing nog een fijn '08 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hahaha super .... was al bij de apple store geweest en had er 1 besteld voor €14... maar dit is super.
|
|
||||
|
||||
Of je koopt gewoon de Artwizz Powerplug. Gebruik hem voor een Ipod Nano, Shuffle en natuurlijk mijn Iphone. Kost 15 euro
|
||||
|
||||
Of je koopt deze voor $1,26 bij Dealextreme
Werkt prima |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit kan je rustig gebruiken hoor, sterker nog, daar is het op deze manier voor gemaakt, ik kan echt geen een andere reden verzinnen waarom Apple deze mogelijkheid op de adapter geeft en daar komt nog eens bij, er zijn heel veel mensen die de adapter op deze manier gebruiken.
|
|||
|
|||
Bedankt! Ik ga het proberen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ook aan draagbare radio's/cd spelers en casettedecks e.d.
|
|
|||
|
|||
Als je een MacBook (Pro) hebt heb je een gratis oplossing bij je laptop gekregen. Daar zit namelijk een snoer versie plug en een plug versie bij je lader. Meeste mensen gebruiken alleen het snoer dus heb je een NL netstroom plug over deze past perfect op de lader van de iPhone.
|
|
|||
|
|||
ik heb van het weekend een stekker bij de Handyman gehaald voor € 3,50.
werkt perfect |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste en Goedkoopste Prepaid Internet | Fulmaster | Overige providers Nederland | 9 | 02-10-11 21:39 |
iPower Review - Beste 3G Accessoire | borgqueenx | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-10-09 00:10 |
3G modem accessoire voor EDGE/GPRS iPhones? | Casper Flipsen | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 02-04-08 01:45 |
|
|