Crazyphonic - Switcheasy hoes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds een paar weken een hoesje van fabrix en dit is mooi maar niet echt handig. als je dit in broek steekt of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crazyphonic - Switcheasy hoes
ik heb sinds een paar weken een hoesje van fabrix en dit is mooi maar niet echt handig. als je dit in broek steekt of in een zak van je pak kan je de telefoon soms niet gemakkelijk nemen omdat de stof dan afremt. ook niet echt handig dat elke keer als je telefoon krijgt de iphone eerst uit de hoes moet halen om te kijken wie er belt. de fabrix hoes is voor mij perfect als je muziek opzet en hem dan in je rugzak steekt of zo.
ik heb nu een andere besteld die eerstdaags geleverd zal worden. SwitchEasy Capsule Noir pour iPhone
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Woow dit is mooi lijkt wel op mijn agent 18
|
|||
|
|||
Zie ik 't goed dat je de onderkant eraf kan halen zodat je hem in een dock kan steken? Ha ik zie 't al, er zit een speciale Dock bij. Je kan hem ook bestellen bij een Nederlandse winkel overigens, LaptopSupply.nl
Laatst gewijzigd door Martijn Snels; 15-01-08 om 12:16. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gisteren bij de fabrikant zelf besteld. Tot op heden nog niks van mogen horen helaas...
|
|
||||
|
||||
als je wat verder kijkt op de site kom je wel meerdere hoezen tegen die handig en mooi zijn
Crazyphonic : tous les accessoires iPhone, iPod et mp3 chez vous en 24/48h |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Switcheasy DUO | kev. | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 19-05-11 10:24 |
Apple hoes en sillicone hoes | thomth | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 10:59 |
Beschadigde switcheasy nude | mister x | iPad algemeen | 7 | 27-08-10 19:05 |
Autohouder SWitchEasy Rebel | WafBlaf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-02-10 10:48 |
SwitchEasy CapsuleNeo | knrd | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 04-10-08 08:19 |
|
|