Beschadigde switcheasy nude discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt, ik heb een beschadigde switcheasy nude binnen gekregen. Gister besteld en vanochtend was hij binnen. Heb de verpakking opengemaakt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beschadigde switcheasy nude
Zoals de titel al zegt, ik heb een beschadigde switcheasy nude binnen gekregen. Gister besteld en vanochtend was hij binnen. Heb de verpakking opengemaakt en omgedaan en een beetje ernaar gekeken maar er zitten aan de zijkanten allemaal beschadigingen en op de achterkant krassen.... Ook op de meegeleverde screenprotector zitten allemaal krassen!
Wat moet ik nou doen... Heb hem besteld bij appelhoes.nl
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eerst een mailtje sturen naar appelhoes.nl en wachten op een andwoord.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of gelijk retour sturen is ook een optie toch
Of zoals wij hier zeggen er naar toe en een baksteen erbij en door het raam als ze moeilijk doen
|
|||
|
|||
Nou heb ze gemaild, en gelijk een reactie. Dus voor communicatie een dikke 10! Maar het was wel mogelijk te retourenboek, en toen wilde hij later toch wat foto's ervan zien. Heb de foto's opgestuurd, maar ze zijn nu dicht. Dus wacht op de reactie die morgen weer komt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook dit probleem gehad; maar ik had hem rechtstreeks via SwitchEasy gekocht.
Ook foto's opgestuurd.... en al vrij snel had ik weer een nieuwe van hun gekregen (de oude mocht ik zelfs houden). |
|
|||
|
|||
De baksteenreactie toont wel weer het niveau aan zeg..
Inderdaad, gewoon de winkel aanschrijven. De normale gang van zaken. Laat je ons weten hoe het is opgelost? |
|
|||
|
|||
Heb de hoes opgestuurd en me geld terug gekregen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SwitchEasy Nude Clear voor iPhone 3GS / 3G | petersmichiel | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 24-05-10 22:09 |
Foto: beschadigde lens iPhone | friesbertie | Muziek, foto & video | 0 | 08-12-08 23:14 |
|
|