//

beschadigde lens iPhone

beschadigde lens iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 2G is aan de achterkant behoorlijk gesleten, het metaal vertoont op de overgang van de zijronding naar plat nogal wat slijtage sporen, het glimt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-08, 23:14
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard beschadigde lens iPhone

Mijn 2G is aan de achterkant behoorlijk gesleten, het metaal vertoont op de overgang van de zijronding naar plat nogal wat slijtage sporen, het glimt daar helemaal. Helaas zit het camera-lensje ook net op zo'n lijn en daardoor lijden de foto's onder een hoog David Hamilton effect (vaseline op de lens). Meestal komt dit de foto's niet ten goede. Zit er in de metalen achterkant nog een glaasje voor de echte lens en is dat te vervangen, is het lensje te vervangen of moet ik met David leren leven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten en smsjes importeren uit beschadigde backup savuz iPhone algemeen 2 07-05-11 14:12
Beschadigde switcheasy nude mister x iPad algemeen 7 27-08-10 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.