Gezocht: (web)winkel die Speck Fitted case verkoopt discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Jongens, Ik vroeg me af of jullie wellicht weten waar en of de "Speck Fitted Case for iphone 4" al in Nederland verkocht wordt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: (web)winkel die Speck Fitted case verkoopt
Hoi Jongens,
Ik vroeg me af of jullie wellicht weten waar en of de "Speck Fitted Case for iphone 4" al in Nederland verkocht wordt. Youtube Review: YouTube - Speck Fitted iPhone 4 Case Review Alvast bedankt voor jullie reactie. Groet, Xionax Laatst gewijzigd door Xionax; 22-07-10 om 17:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hallo,
heb je al gewoon Speck | Fitted Case for iPhone 4 geprobeerd nl staat er gewoon tussen, dus denk dat het, het proberen waard is ofniet? |
|
|||
|
|||
Daar staat een verwijzing naar Micromedia B.V. maar volgens mij is dat een distributeur voor winkels.. en niet zo zeer voor directe consumenten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact dezelfde vraag, vandaar deze bump.
Wil supergraag een speck fitted cameo (ook al is er een lelijk oranje ding bijop gekladdert) maar kan geen winkel in NL vinden die dat krengetje verkoopt. en 36 euro is best prijzig (dik 50 dollar incl. verzendkosten op speckproducts.com) 30 euro heb ik er wel voor over |
|
|||
|
|||
Ziet er wel leuk uit die case, lekker stevig ook.
|
|
|||
|
|||
Krijg je deze trouwens niet gratis van Apple via het caseprogram?
|
|
||||
|
||||
Met een beetje Googlen kom je hem toch al snel in Nederland tegen?
|
||||
|
||||
ja, ik heb er een besteld via het caseprogramma van Apple.
Laatst gewijzigd door Macbookto; 20-10-10 om 23:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 case gezocht | Martijnvl90 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-08-10 19:39 |
|
|