mijn standby knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn stand by knop blijft erin haken. ik heb met een pinnentje het proberen uit te halen. maar dat werkt niet! Ik zit te denken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
mijn standby knop
mijn stand by knop blijft erin haken.
ik heb met een pinnentje het proberen uit te halen. maar dat werkt niet! Ik zit te denken om hem open te maken of heeft iemand een andere oplossing. gr kris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
niemand mijn iphone gaat allern maar uit krijg hem niet m,eer aan
|
|
|||
|
|||
mmmmmm,......... je bedoelt de knop bovenaan ??
Die is ingedrukt en die komt er niet meer uit ?! bedoel je dat ?! |
|
||||
|
||||
Hoever zit het knopje erin? Misschien een idee om met een stevig stukje plakband het knopje eruit te kunnen trekken?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
met een pincetje misschien? tenzij er natuurlijk niets van nog uitsteekt..
|
|
||||
|
||||
ene kant zit hij der onder lijkt het wel
de andere kant steekt er iets boven uit |
|
||||
|
||||
probleem nog niet opgelost :S niemand die iets weet
|
|
|||
|
|||
heb ik ook al meegemaakt.
Je moet enorm veel op die knop duwen en na een tijdje komt hij los bij mij zat er wat zand tussen.... |
|
||||
|
||||
die knop zit een plaatje achter met een beugeltje, daarrond zitten twee schrofjes, zal fotos posten hier, kun je zien hoe t eruit ziet, aan jou dan of je t gefixed krijgt, of je je cover eraf haalt. foto's komen eraan
Hoop dat je misschien hier iets mee bent, krijg je meer inzicht hoe t erachterzit.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 22-03-08 om 20:59. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standby knop | bmhazeleger | iPhone algemeen | 1 | 04-02-11 19:44 |
Standby knop speling | martjee | iPhone algemeen | 1 | 23-09-10 18:12 |
aan/uit standby knop werkt niet meer | laurensxeon | iPhone algemeen | 12 | 24-10-08 23:04 |
Iphone: lang drukken op Standby knop | dre | Archief | 0 | 14-07-08 17:43 |
standby knop iphone werkt niet goed | iphone1992 | iPhone algemeen | 1 | 07-07-08 21:11 |
|
|