Sms shortcut "." verdwenen??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een tijdje geleden op mijn iPhone met versie 1.1.1 een shortcut op mijn SMS. Dat was als ik de spacebalk twee keer achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik had een tijdje geleden op mijn iPhone met versie 1.1.1 een shortcut op mijn SMS. Dat was als ik de spacebalk twee keer achter elkaar aantikte, ik dan een . erbij kreeg, zonder dat ik dan naar de tekens moet gaan voor de . knop.. Nu heb ik versie 1.1.4. op mijn iPhone, en zie ik de shortcut niet meer..
Weet iemand een functie waardoor je die shortcut weer terug kan krijgen?? alvast thnQ |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt dat niet doordat je enable autocorrection hebt uitgeschakeld ofzo? Dit is wat ik in mijn achterhoofd heb zitten, weet het wel niet zeker.
|
|
|||
|
|||
![]() nee daar lag het niet aan..
Ik had zelfs in de general options bij keyboard een aparte smsfunctie, waar ik het kon uitschakelen of aanzetten |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet dat het alleen werkt na een woord, dus niet als je nog niets getypt hebt (maar goed, dan heb je ook geen "." nodig
![]()
|
|||
|
|||
![]() goed lezen.. ik heb die functie niet meer in de iPhone nadat ik m geupgrade heb..
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Symbool "stil" verdwenen. | Digi | iPhone algemeen | 8 | 02-03-09 11:24 |
Package "Kb" maakt "." shortcut stuk | Masterprut | Archief | 3 | 16-02-08 01:45 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
"." shortcut werkt niet.... | Lau | iPhone algemeen | 10 | 26-11-07 15:31 |
|
|