//

Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4

Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik hoop dat iemand een oplossing weet voor het volgende probleem: Ik heb Navigon met de Live Traffic optie (beide legaal, gekocht dus). Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-09, 20:28
iPhony iPhony is offline
• iOS 13.2
• 12.4.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 6
Standaard Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4

Hoi, ik hoop dat iemand een oplossing weet voor het volgende probleem:

Ik heb Navigon met de Live Traffic optie (beide legaal, gekocht dus). Dit werkte naar behoren met Navigon 1.3. Nu heb ik een upgrade naar Navigon 1.4 gedaan en wilde ik 'Navigon Traffic Live' opnieuw activeren. Hiervoor zit een knop in het menu "Extra's", genaamd; "Aankopen terugzetten". Als ik deze klik dien ik m'n iTunes-account wachtwoord te geven, wat me logisch lijkt. Vervolgens als ik deze heb ingegeven en "OK" klik krijg ik de melding:
"Dit is geen testgebruikersaccount. Maak een nieuwe account aan in de Sandbox-omgeving [Environment: Sandbox]" en vervolgens "Verbinding met itunes store mislukt".

Wie o wie weet hoe ik dit moet oplossen en de live traffic optie weer kan activeren? Alle hulp is welkom, bedankt alvast.

Grtz,
Francois
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! Trish iPhone algemeen 33 19-10-08 02:53
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.