water op mijn Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen ik heb perongeluk water op mijn iphone laten morsen. Mijn iphone ging ook direct uit,maar nu gaat hij niet aan. Ik 30 seconden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
water op mijn Iphone
Dag mensen ik heb perongeluk water op mijn iphone laten morsen. Mijn iphone ging ook direct uit,maar nu gaat hij niet aan.
Ik 30 seconden ingedrukt Ik heb hem de hele nacht laten opladen Kan iemand mij helpen????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
normaal laat je hem best drogen ipv direct in stopcontact te steken... Alles open doen, op verwarming leggen en gerust laten.
|
|
||||
|
||||
idd, dit zou ik ook doen, eerst uitbreidig laten drogen.
|
||||
|
||||
Dat zal nu allemaal te laat zijn... maar laat hem inderdaad eens een nachtje op de verwarming liggen.
Succes! |
|
|||
|
|||
hoe lang moet ik hem laten drogen
|
|
||||
|
||||
Een paar uur. Denk niet dat het een goed plan is om je iPhone op de verwarming te leggen.
|
||||
|
||||
Ik heb zelf mijn Iphone in het (bad)water laten vallen
5 dagen laten liggen minimaal en het liefst omkeren zo vaak mogelijk, dan heb je de meeste kans dat het weer gaat werken. Bij mij was het laatste restje water pas weg na 2 weken.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f28/i...-gevallen.html
hier ga ja al wat antwoorden en tips vinden
|
||||
|
||||
lang genoeg laten drogen en hopen dat em trug werkt naderhand
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in water gevallen | ArB | iPhone algemeen | 299 | 17-07-15 23:14 |
Iphone in water gevallen | zuleyha | iPhone algemeen | 17 | 01-05-13 00:32 |
Iphone in water gevallen!! | CODBO | Archief | 3 | 27-11-10 20:41 |
iPhone te water!!!!! | landrover | iPhone algemeen | 3 | 13-05-08 10:27 |
iPhone onder water | Tjoky | iPhone algemeen | 3 | 14-04-08 11:47 |
|
|