synchroniseren met exchange server discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, weet er iemand een goede oplossing voor het ontvangen van je corporate mail via de corporate exchange server. imap is geen oplossing. ik gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren met exchange server
hi,
weet er iemand een goede oplossing voor het ontvangen van je corporate mail via de corporate exchange server. imap is geen oplossing. ik gebruik nu synchronica (www.syncml.biz & dit werkt in feite via outlook web access) en dit werkt naar behoren. als je uw iphone instelt op elke 15 min controleren voor mail dan is het precies push mail dit werkt echter maar 2 maand en misschien zijn er wel alternatieve oplossingen. btw het automatisch laten forwarden van je mail naar een gmail /hotmail / ... adres is geen optie, aangezien de mappen hierbij niet worden gesynchroniseert. nog een bijkomende vraag, er is zeker geen optie om de calender te syncen aangezien outlook web access dat wel in feite kan? thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone heeft toch ingebouwde Exchage ondersteuning ? Kijk eens bij Instellingen - Mail.
|
|
|||
|
|||
ja dat klopt, maar bij elk groot bedrijf is externe toegang naar de exchange server afgesloten (dmv vpn lukt dit dan wel etc...)
daarmee dus deze oplossingen van syncml.biz en zo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik blijf hopen op een spoedige oplossing |
|
|||
|
|||
Imap is geen oplossing, omdat IMAP niet aan staat op de server?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toch vragen of (secure) imap aangezet kan worden. Volgens mij werken de blackberry's ook op die manier.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
secure imap wordt ook in veel gevallen niet aangezet, bijv daarom doen veel bedrijven blackberry de deur uit. hier niet anders.. tis wat para misschien maar goed, je hebt er maar mee te leven. vooralsnog zakelijk dan maar op Symbian S60 met exchange client..
andere optie zie ik vooralsnog niet. snap Apple niet, lanceer die ondersteuning en er stsaat een hele grote zakelijke markt open...maarja.. ik blijf hopen.. |
|
|||
|
|||
Ik werk op dit moment met imap & Exchange 2007, werkt prima!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zodra de nieuwe firmware (2.0) uitkomt zit er eindelijk exchange support in. En die komt waarschijnlijk in Juni.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr Niels |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kerio Mail Server 6.7.2 exchange sync met iphone | cyber2001 | iTunes | 1 | 12-01-10 00:23 |
Exchange account (De verbinding met server is mislukt) | polmke | iPhone algemeen | 23 | 09-12-09 11:33 |
synchroniseren outlook exchange server | ikbenron | iTunes | 0 | 09-11-09 22:34 |
IPhone werkt super met exchange server van bedrijf | chrisholman | iPhone algemeen | 69 | 26-03-09 15:35 |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
|
|