Exchange email op iphone zonder exchange server discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn werken maken we gebruik van Outlook 2007 via een exchange server. Wij hebben niet de mogelijkheid om hier extern op in te loggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange email op iphone zonder exchange server
Op mijn werken maken we gebruik van Outlook 2007 via een exchange server. Wij hebben niet de mogelijkheid om hier extern op in te loggen om agenda's ed te pushen. Nu heb ik mijn agenda via nueva sync en google al opgelost maar ik ben nu nog op zoek naar een oplossing voor de email want deze wordt niet via itunes over gezet. Weet iemand hier een oplossing voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mappen Exchange Server allemaal geopend op Iphone. | RudeDude | iPhone algemeen | 2 | 02-01-12 22:52 |
Kerio Mail Server 6.7.2 exchange sync met iphone | cyber2001 | iTunes | 1 | 12-01-10 00:23 |
Synchronisatie email via exchange server | Watikjebrom | iTunes | 5 | 05-01-10 11:44 |
exchange server foutmelding | sonjalj | iPhone algemeen | 7 | 15-09-09 16:11 |
Exchange zonder externe server | Ozjifu | iPhone algemeen | 0 | 20-02-09 15:53 |
|
|