//

iPhone activatie

iPhone activatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede iPhone- bezitters, Nadat ik mijn iPhone 's avonds uit had gedaan om te gaan slapen werd ik 's ochtends wakker in een lekker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-09, 13:23
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard iPhone activatie

Beste mede iPhone- bezitters,

Nadat ik mijn iPhone 's avonds uit had gedaan om te gaan slapen werd ik 's ochtends wakker in een lekker zonnetje. Dus na 11(!) uur slapen doe ik mijn iPhone aan zoals iederen persoon dat op een normale wijze doet. Maar in dit geval kreeg ik een melding van "Connect to iTunes". (Ik heb dit wel eens eerder gehad, vreemd.)


(Afbeelding gekopieerd van Jeroen_w topic.)


Dus ik schuif zo met mijn vinger het balkje naar rechts en de iPhone vraagt om mijn PIN code. Het vreemde is dat de iPhone in plaats van mijn toestel code vroeg, eerst naar mijn PIN code vroeg. Oke, niet getreurd, dus ik voer mijn PIN code in. Het is gelukt, maar daarna spring de iPhone vervolgens naar mijn normale toestelcode login. Dit heb ik ook correct ingevoerd.Ik druk op OK.

Na het invoeren springt op de iPhone de Springboard naar de Homepage, en krijg ik de melding "De iPhone is geactiveerd"

Vreemd dacht ik, want de iPhone was al een half jaar geleden al met success geactiveerd, al heb ik deze melding al 2x keer eerder gehad. Maar me nog niet in verdiept. De originele T-Mobile SIM locked kaart heb ik er sinds het begin er niet meer uitgehaald. Ik heb nog geen andere SIMkaart geprobeerd in de hoop dat de iPhone op een "magische wijze" unlocked zou zijn.

Alles staat er nog op, alles doet nog prima. Er zijn geen rare problemen die ik aantreft "binnen" het toestel. Dat is het vreemde maar net.

Qua oplossingen zou ik aan denken om de iPhone te herstellen, maar dan zet hij waarschijnlijk ook weer de oude back-up met de fout terug.Of het opnieuw insteken van de SIMkaart?

Ik kwam ook voor ik deze topic aanmaakte, het volgende tegen bij het zoeken:
https://forum.iculture.nl/f28/i...na-reboot.html

Gelijkwaardig topic: https://forum.iculture.nl/f28/i...activeerd.html

Maar in dit topic zitten geen oplossingen in.

Anyway, Gisteren was ook een Siemens A55 "dood" gegaan omdat ik hem voor 3 maanden of iets langer niet meer gebruikt had. Dus de SIMkaart was dus disabled/geweigerd door het lange inactief zijn van het toestel. (Wist ik niet sinds nu) waardoor het nummer niet meer bestaat.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Waarschijnlijk gebeurt het na een lange tijd van inactief zijn, maar na 11 uur kan ik me dat niet voorstellen. Misschien heeft iemand dit anders ook ervaart?

Naar mijn profiel: Mijn iPhone 3G is nooit jailbroken geweest, geen unlock vrije legale of doormiddel van yellowsn0w.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten,

Chane

Laatst gewijzigd door Chane; 18-03-09 om 13:57.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-09, 16:53
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Geen ervaringen zover?
  #3  
Oud 18-03-09, 23:26
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Het herstellen van de iPhone blijkt ook niet echt te helpen, iTunes zet via de back up mijn oude fout terug.
  #4  
Oud 18-03-09, 23:33
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Herstellen en je backup niet terug zetten. Een frisse start.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 19-03-09, 00:22
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

of een oude backup

we blijfen het zelfde zeggen he imario
  #6  
Oud 24-03-09, 12:47
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Ik heb het gevoel dat mijn iPhone niet echt lekker werkt. Ik krijg het volgende bericht: (Met een itunes stekkertje in beeld!)
Citaat:
Simlock actief Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPhone te activeren
Ik heb nog geen andere simkaart geprobeerd, zou hij misschien toch unlocked zijn zonder mijn medeweten? Nu krijgt ik hetzelfde probleem, tevens na een herstel. Het probleem doet zich voor als de iPhone voor ongeveer 10 uur uitstaat. Screenshot zal later worden toegevoegd

Laatst gewijzigd door Chane; 24-03-09 om 12:52.
  #7  
Oud 01-03-10, 14:45
Dora2010 Dora2010 is offline
• iOS 1.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

haai
ik heb een iphone 2G
alleen die heb ik gehad van iemand en ik heb niet zijn simkaart
ik deed vanmorge de iphone aan toen zij die dat er een fout was en dat ik de telefoon moest herstellen
dat heb ik netjes gevraagd
alleen nu zegt die om de telefoon te activeren heb je de bijbehorende simkaart nodig waarmee de telefoon is gekocht
wat moet ik doen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chane Bekijk bericht
Ik heb het gevoel dat mijn iPhone niet echt lekker werkt. Ik krijg het volgende bericht: (Met een itunes stekkertje in beeld!) Ik heb nog geen andere simkaart geprobeerd, zou hij misschien toch unlocked zijn zonder mijn medeweten? Nu krijgt ik hetzelfde probleem, tevens na een herstel. Het probleem doet zich voor als de iPhone voor ongeveer 10 uur uitstaat. Screenshot zal later worden toegevoegd
dit krijg ik dus ook

Laatst gewijzigd door Bomans; 01-03-10 om 14:55. Reden: edit-knop gebruiken aub.
  #8  
Oud 27-07-10, 15:58
susannijske susannijske is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb precies hetzelfde. Volgensmij is er geen oplossing....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: activatie iphone 3g 3.1.2 / 3.1.3 wessel77 Jailbreak 0 01-08-10 21:37
iPhone: Activatie iPhone Novarion Jailbreak 6 14-03-10 20:00
Iphone activatie itune Archief 1 26-06-09 17:03
iPhone: iphone activatie Miguelb Jailbreak 2 07-02-09 21:23
iPhone Activatie leon Ontwikkelen voor iOS 1 05-07-08 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.