//

Problemen met Push Notifications

Problemen met Push Notifications discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister de unlock uitgevoerd met cydia en ultrasn0w. Werkte perfect. Alles instellen, totdat ik wat spelletjes wilde spelen. Ik merkte al wat schokken bij het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-09, 19:53
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard Problemen met Push Notifications

Gister de unlock uitgevoerd met cydia en ultrasn0w. Werkte perfect. Alles instellen, totdat ik wat spelletjes wilde spelen. Ik merkte al wat schokken bij het veranderen van pagina op het hoofdscherm, toen merkte ik dat de vliegtuigjes aldoor schokten bij bijv. FlightControl :|. Ik opnieuw jailbreaken, dit keer clean met een restore, maar nee hoor zelfde probleem.

later lees ik nog iemand die het heeft, die zegt dat het aan push ligt. Ik schakel de pushservice uit en warempel, alles gaat zo vloeiend als het bedoeld is. Het kan toch niet normaal zijn dat je door push niks meer normaal kan gebruiken? Ik heb het gelukkig niet nodig, maar er zijn genoeg mensen die dat wél hebben. Wat is jullie ervaring met push?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-09, 22:41
daffidj daffidj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard Problemen met Push

Ik had Beejive geïnstalleerd en dus push aangezet.
Maar ik had net mijn iphone ook gekailbraiked.
Mijn iPhone was opeens heel traag geworden. Maar traag in de zin van: sms-app opstarten: 20 sec, spelletjes waren allemaal met haperig beeld en dergelijke...
Ook viel verbinding met provider (proximus) elke 5 minuten ongeveer 30 seconden weg en was de batterij meteen plat.
Ik kon nog amper werken met m'n iPhone... Jailbraik eraf, volledig hersteld en dergelijke, bleef traag..
Dan dacht ik eraan dat ik beejive met push notifications had geinstalleerd, ik gooide het van m'n iphone, en nu een dag later is verbinding nog geen enkele keer weggevallen, batterij nog praktisch vol en terug helemaal snel als voordien!
Push is dus volledig onbruikbaar bij me...
Hebben anderen hier ook last van? Ligt het aan Bejive zelf, aan m'n iPhone?

MVG David
  #3  
Oud 08-07-09, 14:11
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard Geen Push notification

Sinds een tijdje gebruik ik de nieuw 3.0 firmware op een iPhone 3G.
Maar eigenlijk heb ik nooit de Push noitfication gehad. Ik heb iTwitter en eBuddy, die alle 2 Push moeten ondersteunen. In mijn instellingen staat Push aan bij beide programma's. Ik begrijp hier niets van.

Ik heb een originele iPhone, dus niet gejailbraked.
  #4  
Oud 09-07-09, 13:59
toller's schermafbeelding
toller toller is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

Hier precies hetzelfde, in mijn beleving staat alles aan. Heb gisteravond ff goed proberen testen met eBuddy. Maar geen pushnotificatie gehad.
  #5  
Oud 10-07-09, 07:29
PeHa5772 PeHa5772 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik was al bang dat het aan mij zou liggen maar dat Pushen werkt voor geen meter. Alle instellingen staan goed maar er wordt helemaal niks gepushed.
  #6  
Oud 10-07-09, 09:12
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Push werkt bij mij prima. Verschillende apps draaien. Alleen erg jammer dat eBuddy maar max 30 min ingelogd kan blijven. Wat heeft push notifications dan voor zin?
  #7  
Oud 10-07-09, 09:37
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja dat vind ik ook erg raar :s
iTwitter krijg je alleen push als jouw naar in een tweet voorkomt, EN als die andere persoon die tweet dan vervolgens met iTwitter heeft gemaakt, schiet dus ook niet heel erg op.....
En BeeJive heeft ook zo zn kuren met Push...Soms krijg ik berichten wel binnen op me lockscreen, gisteren weer heel de dag niet en steeds in me lockscreen..disconnected :s
  #8  
Oud 10-07-09, 12:13
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
ja dat vind ik ook erg raar :s
iTwitter krijg je alleen push als jouw naar in een tweet voorkomt, EN als die andere persoon die tweet dan vervolgens met iTwitter heeft gemaakt, schiet dus ook niet heel erg op.....
En BeeJive heeft ook zo zn kuren met Push...Soms krijg ik berichten wel binnen op me lockscreen, gisteren weer heel de dag niet en steeds in me lockscreen..disconnected :s
Ik krijg helemaal geen Push bij iTwitter.
  #9  
Oud 10-07-09, 13:05
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

dan werken "je vrienden" niet met iTwitter zeker? of ze doen geen @tweet naar jou....alleen dan krijg je Push berichten zegt de maker van iTwitter iig.
  #10  
Oud 25-07-09, 09:20
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Heb hier een aantal apps die push ondersteunen maar allen werken voor geen meter.
Krijg geen enkele push notificatie.
IM+ staat nu ingesteld op connected for 3 days en nog steeds geen push.

Is hier al een oplossing voor.
  #11  
Oud 25-07-09, 09:56
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

en er zijn wel mensen die tegen je aan het praten zijn?
uhm tja, misschien komt het door je JB, weet t niet.
weet wel dat push bij mij niet werkte met een JB (en heb een officiele activated en simlockvrije iphone verder), heb een italiaanse, dus niet zoals eerder bij t nieuws hier op het forum een hacktivated iphone waardoor push niet werkt..
  #12  
Oud 27-07-09, 11:44
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard Push berichten van mafia wars

Er is onlangs een update gekomen dat mafia wars nu push berichten geeft bij verschillende gebeurtenissen, maar ik krijg volgende melding als ik het aanzet:

Your device's Push Notification setting is set to off for this game. In order to receive Push Notifications for this game you will need to go to your device's Settings and turn Push Notifications on for Mafia Wars...

bij berichtgeving staat mafia wars niet tussen. en bij mail staat push aan... Wat moet ik doen?

merci
  #13  
Oud 27-07-09, 11:48
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
en er zijn wel mensen die tegen je aan het praten zijn?
uhm tja, misschien komt het door je JB, weet t niet.
weet wel dat push bij mij niet werkte met een JB (en heb een officiele activated en simlockvrije iphone verder), heb een italiaanse, dus niet zoals eerder bij t nieuws hier op het forum een hacktivated iphone waardoor push niet werkt..
Door de jailbreak komt het in ieder geval niet Hier een originele 3G van T-Mobile, gejailbreakt en Push werkt perfect.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #14  
Oud 27-07-09, 12:01
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
// Discussies samengevoegd.



Door de jailbreak komt het in ieder geval niet Hier een originele 3G van T-Mobile, gejailbreakt en Push werkt perfect.
Klopt, dit is meerdere malen door gebruikers bevestigd, en IM+ gewoon aangeschaft via de app store.

Dus zou echt niet weten waardoor dit komt . Heb de makers van IM+ al gemaild, wacht nu op antwoord.
  #15  
Oud 28-07-09, 09:35
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard

Er is onlangs een update gekomen dat mafia wars nu push berichten geeft bij verschillende gebeurtenissen, maar ik krijg volgende melding als ik het aanzet:

Your device's Push Notification setting is set to off for this game. In order to receive Push Notifications for this game you will need to go to your device's Settings and turn Push Notifications on for Mafia Wars...

bij berichtgeving staat mafia wars niet tussen. en bij mail staat push aan... Wat moet ik doen? Ik heb het al eens opnieuw geïnstalleerd enzo maar geen succes

plz help

merci
  #16  
Oud 28-07-09, 13:16
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Heb inmiddels bericht gehad van IM+ dat Twitter berichten niet worden ondersteund via push. Dus vandaar dat ik hier geen push meldingen van kreeg.
Dit wordt wel mogelijk in de eerst volgende update, gaven ze aan (zo dat weten we dan ook weer).

Maar het vreemde is dat ik gisteren na hun bericht hierover, IM+ had opgestart, aangemeld, en na het lezen van wat berichten de app had afgesloten, en in 1 keer push berichten binnen kreeg van mijn twitter account. Ook vanochtend toen ik wakker werd had ik een aantal push berichten ontvangen.

Blijf het vreemd vinden. Maar toch leuk dat ik nu wel push berichten ontvang.
Hierbij dus nogmals bevestigd dat het niet aan de JB ligt.
  #17  
Oud 03-08-09, 21:01
Lancia Lancia is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 142
Standaard Push functie : problemen met telefoon

Hallo

Ik heb iets zeer eigenaardig ....
Telkens ik PUSH activeer via instellingen --> nieuwe gegevens (vb om de functionaliteit "find my iphone" te gebruiken) moet ik vaststellen dat mijn telefoon automatisch doorschakelt naar de voicemail.
Als iemand me belt komt hij terecht op voicemail.
Desactiveer ik dan belt het gewoon.
Ik ben klant bij Proximus.
Ik gebruik MobileMe.
Wie weet raad ?

Vraagje : voor welke andere functionaliteiten heb je een geactiveerde PUSH nodig ?
  #18  
Oud 11-08-09, 16:15
jpi jpi is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard vpn verbinding stopt en push werkt niet

hoi

ik heb een iphone 3gs en als ik een vpn verbinding maak wordt deze automatisch verbroken na enkele minuten

vraag1 doe ik iets fout of kan ik instellen dat hij verbinding blijft houden
vraag 2 push werkt niet met een vpn verbinding kan ik dit ergens instellen
  #19  
Oud 17-08-09, 21:36
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard problemen met push notification (mogelijke bug)

op mijn 3g ontvang ik in principe gewoon push notifications (bijvoorbeeld met de heyway en itweetreply apps).

....... maar soms komen de push notifications niet door. wat wroeten op de apple discussion fora (Apple - Support - Discussions - iPhone) heeft mij het volgende geleerd:

- je kunt de ontvangst van push notifications opnieuw activeren door het resetten van je netwerk settings.

- het blijkt dat in sommige gevallen waar de iphone is verbonden met Wi-Fi, de push notifications ook niet binnenkomen. zodra je uit het Wi-Fi bereik bent zullen de push notifications direct te voorschijn komen.

ik heb dat laatste zelf kunnen testen omdat ik ook vaak verbonden ben met een Wi-Fi netwerk en inderdaad ook soms geen push notifications meer kreeg. het uitzetten van Wi-Fi bleek al voldoende om de push notifications binnen te krijgen. bizar, maar waar.

een mogelijke andere oplossing is hier te lezen:

Apple - Support - Discussions - Push Notification Doesn't Work When ...

hebben meer mensen dit probleem met het niet ontvangen van push notifications ?
  #20  
Oud 17-08-09, 21:45
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Diverse discussies samengevoegd.
Reageren

Labels
3.0, 3.1.2, beejive, connecteren, firmware 3.0, ping, push, pushberichtgeving, pushnotificaties, traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications iCulture iPhone Apps 405 07-04-11 17:28
Push notifications john wings iPhone algemeen 5 25-03-10 11:32
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G haarlem023 Archief 1 11-11-09 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.