//

iPhone gecrasht na applicatie

iPhone gecrasht na applicatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone is hierjuist gecrasht. Tijdens het draaien van de applicatie kreeg ik opeens een wit scherm. Dit scherm heeft ongeveer 10 minuten wit gebleven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-10, 21:08
Juana Juana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 19
Standaard iPhone gecrasht na applicatie

Mijn iPhone is hierjuist gecrasht.
Tijdens het draaien van de applicatie kreeg ik opeens een wit scherm. Dit scherm heeft ongeveer 10 minuten wit gebleven waarop vervolgens het scherm uitviel.
Nu mijn iPhone leek uit te staan en aangezien de aan/uit knop niet meer werkt stopte ik hem in de computer met het gedacht dat hij wel zou aangaan.
Ik kreeg vervolgens de melding in iTunes dat de inhoud van de iPhone niet kon worden gelezen.

Nu is het me denk ik wel gelukt de iphone in recovery modus te krijgen maar het scherm blijft uit. Als ik hem nu aansluit op de pc komt er dan ook op dat er een iphone is gevonden die in recovery mode zit. Ik probeer te herstellen door de shift-toets in te houden en zelf de ipsw te localiseren alsook gewoon op herstellen te drukken. Ik krijg telkens weer dezelfde foutmelding: 1101.
Het scherm blijft uit en ik ga ervan uit dat de iphone nergens meer op reageert buiten op usb connectie omdat als ik het knopje aan de zijkant voor trillen of geluid ik niks hoor of niks voel. Een oplossing voor dit probleem zou handig zijn.

--EDIT--
Ik ben van plan ermee naar de applestore te gaan. Ben eens benieuwd wat zij erover kunnen zeggen.

Laatst gewijzigd door Juana; 20-03-10 om 13:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone en PC gecrasht rick1805 iPhone Apps 0 28-05-10 21:10
iPhone 3GS: iPhone gecrasht DNAxtreme Unlock 0 31-03-10 10:17
iPhone gecrasht i_check_it Unlock [archief] 6 21-11-08 15:12
iPhone compleet gecrasht antimaterie Archief 5 26-07-08 18:34
HELP iPhone gecrasht kasper1985 Unlock [archief] 9 19-05-08 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.