//

data herstellen vanaf een vastgelopen iphone

data herstellen vanaf een vastgelopen iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone start niet meer op 20 sec een logo en dan gaat hij uit voordat ik hem ga proberen te herstellen in dsu modus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-10, 01:06
harikirmesje harikirmesje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard data herstellen vanaf een vastgelopen iphone

mijn iphone start niet meer op 20 sec een logo en dan gaat hij uit
voordat ik hem ga proberen te herstellen in dsu modus wil ik graag de pas genomen foto's van mij baby er nog af zien te krijgen! uiteraard heb ik er geen back up van ..

is het mogelijk de data er van af te lezen op wat voor manier dan ook? mijn windows pc herkent hem niet ook niet in dsu modus

help?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-10, 02:07
Jochanan Jochanan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Hey,

ik heb bijna exact hetzelfde probleem. (Hierbij gaat het om de iphone va mijn vriendin, de iphone 3G 8gb) Ik kan hem alleen wel in DFU modus krijgen en wordt netjes herkend in Itunes dat hij in de herstelmodus staat. Alleen, ik kan er vanuit Itunes geen backup meer van maken of iets dergelijks. Heb iphonebrowser geprobeerd enz. maar die kunnen hem natuurlijk niet benaderen in DFU modus.
Zoals al gezet, ik heb hetzelfde probleem, reboot elke keer opnieuw nadat hij ergens tijdens het laden (apple logo'tje) niet verder komt.

Is er toch een manier om evegoed de foto's (en het liefst meer natuurlijk) er nog af te kunnen halen?

Laatst gewijzigd door Jochanan; 31-07-10 om 13:18.
  #3  
Oud 01-08-10, 10:06
harikirmesje harikirmesje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb die van mij maar herstelt
itunes geeft weer dat er 750 mb aan foto's op staat meer mijn telefoon geeft ze niet meer weer
er is dus wel hoop ... ze staan er nog op maar ik kan ze alleen nergens vinden..
  #4  
Oud 01-08-10, 12:41
Jochanan Jochanan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harikirmesje Bekijk bericht
Ik heb die van mij maar herstelt
itunes geeft weer dat er 750 mb aan foto's op staat meer mijn telefoon geeft ze niet meer weer
er is dus wel hoop ... ze staan er nog op maar ik kan ze alleen nergens vinden..
Nou ja, dan gaan we dat maar gewoon proberen en hopen dat ze blijven bestaan. Kan ik ze, mochten ze niet op tel te vinden zijn, via iphonebrowser ofzo misschien toch terug halen. In ieder geval bedankt voor je reactie
Reageren

Labels
gegevens kwijt, opstartproblemen, uitlezen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone vastgelopen en niet meer te herstellen!! AG78 iPhone algemeen 2 18-12-10 13:33
iPhone: 3GS herstellen met 3G data Dijkzandt Jailbreak 0 16-03-10 22:07
Mac OS X: iTunes Bibliohteek herstellen vanaf iPhone? Goedhart iTunes 4 03-11-08 14:18
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! koolenboer iPhone algemeen 6 09-08-08 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.