3GS herstellen met 3G data discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog een keer, want hoewel ik steeds stapjes verder kom, lukt het niet. Inmiddels deze stappen gevolgd: Ik heb eerst een reservekopie van de 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS herstellen met 3G data
Nog een keer, want hoewel ik steeds stapjes verder kom, lukt het niet. Inmiddels deze stappen gevolgd:
Ik heb eerst een reservekopie van de 3G (3.1.2) gemaakt. Toen de 3GS (3.1.2, tethered) geactiveerd, met Blackra1n jailbroken. Dankzij thuis-Wi-Fi (want geen signaal, dus ook geen internet) Cydia geïnstalleerd. Toen Blacksn0w gedaan omdat ik maar niet kon bellen (T-Mobile sim in een T-Mobile toestel), en ja, ik kon bellen! Toen de reservekopie van de 3G teruggezet. Uiteraard schiet het toestel daarna in recoverymode, opstarten met Blackra1n en hij doet het weer, maar ik heb mooi mijn muziek, foto's en applicaties niet terug. Wel agenda, sms, contacten, notes. Wat doe ik fout? Laatst gewijzigd door Dijkzandt; 18-03-10 om 16:00. Reden: Deel probleem opgelost, ander probleem verduidelijkt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
data herstellen vanaf een vastgelopen iphone | harikirmesje | iPhone algemeen | 3 | 01-08-10 12:41 |
iPhone: Gejailbreakte 3GS herstellen met behoud van baseband 04.26.98??? | tomtom100 | Jailbreak | 7 | 20-05-10 00:49 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
iPhone 3GS error met updaten / herstellen | Max | iPhone algemeen | 0 | 17-11-09 22:56 |
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 11-01-09 10:45 |
|
|