mappen toevoegen aan je mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na het lezen van alle andere topics, en niet het juiste antwoord kan vinden, start ik deze opnieuw ik wil graag een map bijmaken bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mappen toevoegen aan je mail
na het lezen van alle andere topics, en niet het juiste antwoord kan vinden, start ik deze opnieuw
ik wil graag een map bijmaken bij mijn hotmail account via mijn iphone ik heb alleen 4 mappen zoals, inkomende, contcepten, verzonden en verwijderd. nou zou ik graag willen weten, hoe je een nieuwe map aanmaakt. kan iemand mij helpen? dank uuuuu Leonie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open Mail -> Postbussen (bovenaan links) -> Accounts -> Hotmail -> Wijzig (rechtsboven) -> Nieuwe postbus (rechtsonder).
Werkt dit? |
|
|||
|
|||
uuuh alles lukt tot wijzig, en dan kan ik het bericht alleen maar verplaatsen naar de mappen die er al zijn, dus geen nieuwe aanmaken! andere tips?
dankuuu Leonie |
|
||||
|
||||
en via pc?
|
|
|||
|
|||
je bedoelt alleen dat ik me iphone moet koppele aan de pc en dan probere
of bedoel je het anders? |
|
||||
|
||||
Is je hotmail als POP3 geconfigureerd?
Dan kun je geen extra mappen aanmaken... (met Exchange wel)
|
|||
|
|||
hij is idd, pop3.... kan ik dat ook verandere of is dat niet mogelijk?
|
|
||||
|
||||
Ik bedoelde dat je via PC in je Hotmail een map kan maken. En als die in exchange is geconfigureerd dan komt hij op je iPhone. Zet er om zeker te zijn via je pc ook eerst een mail in.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail | FFWD | iPhone algemeen | 91 | 27-06-11 01:46 |
Windows: Muziek mappen toevoegen op IPAD | C4Y | iTunes | 1 | 22-04-11 08:22 |
bijlage toevoegen aan e-mail | jajaohnee | iPhone algemeen | 7 | 04-03-11 20:20 |
Mappen toevoegen aan Mail | AlexTemora | Archief | 7 | 28-10-08 18:38 |
Mappen in mail | Dave2106 | iPhone algemeen | 3 | 16-10-08 01:59 |
|
|