IOS 5 sms tone veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al op veel plaatsen gelezen dat je in ios 5 je sms tone kan veranderen maar in itunes is de plaats waar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 5 sms tone veranderen
ik heb al op veel plaatsen gelezen dat je in ios 5 je sms tone kan veranderen
maar in itunes is de plaats waar de ringtones er staan er niet. altijd als ik het probeer aan te vincken bij instellingen om ringtones voor de geven, lukt het niet. kan het niet aanvincke wat doe ik verkeerd? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2011 om 22:32 ---------- oke, nu staat ringtones erbij in libary in itunes. heb nu itunes 10.5 (geen beta meer) maar hoe krijg ik nu het liedje dat ik wil bij ringtones? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het is opgelost,mag slotje op
iemand stuurde me een pb |
|
|||
|
|||
Ben ook wel benieuwd hoe je dat gedaan heb, bij mij wil het ook niet lukken. Laat even weten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook gedaan maar mijn sms tone die ik in itunes heb gezet, komt niet zichtbaar daar bij tonen?
Dus mijn vraag is hoe krijg ik die sms tone op mijn iphone? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS tone veranderen | Marvinx92 | Ringtones en Wallpapers | 30 | 22-06-11 15:37 |
Sms tone veranderen | alie91 | Ringtones en Wallpapers | 31 | 07-11-10 19:04 |
iphone 3G s sms tone veranderen? | ketoem | Archief | 13 | 08-09-09 22:11 |
Mac OS X: SMS tone veranderen via mac? | rammsteinbe | iTunes | 0 | 29-08-08 20:44 |
Sms tone | Jimmy_Boy | Archief | 2 | 19-11-07 01:47 |
|
|