iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Het grote iOS5 topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100602-grote-ios5-topic.html)

smid 12-10-11 21:39

iphone helemaal vast gelopen, krijg constant het apple tekentje en daarna het laad tekentje, op mijn ipad lijkt het te lukken

lexvo 12-10-11 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BartB (Bericht 713570)
Als jullie nou gewoon even opletten wat er precies gebeurt, dan zie je dat de 3200 foutmelding komt direct na het "software uitpakken" en een of andere check bij Apple op de server. Dát lukt niet, en dus komt er een foutmelding. Al dat geknoei met DFU, airplane-mode, firewalls en al die andere 'slimme' methodes waarmee je (zoals hierboven te lezen is) alleen maar in de problemen komt, hebben geen enkele zin.

De Apple servers staan te roken. Gewoon later nog eens proberen.

Precies!

Ik kap ermee voor vanavond, want ik heb genoeg van dat trial
and error geklooi! Ga later deze week wel updaten.

DutchGater 12-10-11 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfje666 (Bericht 713560)
Ben benieuwd of het je gelukt is.
Na 3x blijft ik de 3200 foutmelding krijgen.
Probeer het morgenochtend/middag nog wel een keer.
Misschien dat ze dan wel een goede versie online hebben staan :( ....

Het is mij nu gelukt en ios5 is geinstalleerd op mijn ipad.

Lennertxl 12-10-11 21:39

IPad update duurt nu al 2,5 uur en is nog niet klaar, het downloaden duurde al een eeuwigheid. Kan de spanning niet meer aan!

Possimpible 12-10-11 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hahaowned (Bericht 713599)
@!q@!$@#$@!$%!#$@$!@#$ TIJDENS HET UPDATEN KRIJG IK WEER 3200 aaaah WORDT GEK MAN

Had ik ook, vet *** hè, haha :P

bblankendaal 12-10-11 21:39

wat een naaiers!~~ eindelijk nieuwe update~!!! nu fout 3200 waarom????

dj_ko 12-10-11 21:39

Ik kan helaas ook niet updaten vanaf mijn iMac.
ik draai OSX lion (laatste updates heb ik geinstalleerd)

Als ik mijn iPad wil updaten krijg ik de volgende melding:

"de Ipad "ipaddjko" kan niet worden hersteld. An internal error occurred"
Ik draai nu op ios 4.3.3 met JB
Ook heb ik mijn iPad al een keer in DFU mode gezet en daarna een update uitgevoerd, ik krijg dan dezelfde foutmelding

WDS001 12-10-11 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ivovanessen (Bericht 713587)
alle apps kwijt, hoe krijg ik ze terug?

Door te synchroniseren met iTunes of door in de App Store op de iPhone te kijken welke apps je in het verleden aangekocht hebt (via het tabblad updates).

16771 12-10-11 21:40

Jah... heb zelfde probleem:S

Kerata38 12-10-11 21:40

Hier een oplossing voor fout 3200.

Rechtermuisknop op itunes.exe -> als administrator uitvoeren.

Succes allemaal.

BartB 12-10-11 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klasseman (Bericht 713588)
na vele malen proberen nog geen suc6, ik heb voor de zekerheid het ook op een andere laptop geprobeerd. maar dat helpt ook niet. :confused:

software is al gedownload, lijkt me niet dat het aan de apple servers ligt. aangezien er op het moment van de fout geen internet activiteit is.

"Just connect your device to your Mac or PC and follow the onscreen instructions in iTunes."

Jawel, er vindt wél internet-activiteit plaats op het moment dat de fout optreedt. Goed opletten :)

Hahaowned 12-10-11 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Possimpible (Bericht 713609)
Had ik ook, vet *** hè, haha :P

zoo ja man dacht ik eindelijk vooruitgang te boeken nee hoor... :(

dj-ync 12-10-11 21:41

ik ben dit probleem idd ook, geen jailbreak... vannacht en anders morgen nog maar even proberen

Michael 12-10-11 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bblankendaal (Bericht 713610)
wat een naaiers!~~ eindelijk nieuwe update~!!! nu fout 3200 waarom????

Zijn de servers bij Apple Blijf proberen

Hahaowned 12-10-11 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kerata38 (Bericht 713615)
Hier een oplossing voor fout 3200.

Rechtermuisknop op itunes.exe -> als administrator uitvoeren.

Succes allemaal.

GEEN OPLOSSING IK HERHAAL GEEN OPLOSSING!
zelf namelijk al geprobeerd -.-'

Stefaanxd 12-10-11 21:42

Gewoon heel de tijd op herstel drukken en dan moet tie het uit eindelijk doen, ik en die vriend hebben nu alle 2 onze iPad door de keuring van apple. dus nu alle twee aan het herstellen naar iOS 5. SUCCESS!!

PeterPastoor 12-10-11 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 713559)
Doe dan shift+herstel ;)

Lijkt erop dat hij het nu doet. Hij is nog nooit zover gekomen iig :D

Thnx meneer!

MathieuG 12-10-11 21:42

Vliegtuigmodus! Kan ook toeval zijn, maar na 3 pogingen met 3200 foutmelding. De eerste poging in vliegtuigmodus succesvol!

Hahaowned 12-10-11 21:43

bij shift+herstel moet je toch een firmware aanwijzen???

theute 12-10-11 21:43

Ik heb een goede oplossing!

Stop allemaal met proberen totdat iOS5 op mijn iPhone staat! :p

Mrdeeds 12-10-11 21:43

Bij mij hielp het op de telefoon in vliegtuigmodus te zetten.
Geen idee of dit de oorzaak was.

Glennie 12-10-11 21:43

nog mensen met probleem met installeren van iOS5? Ik krijg een foutmelding dat de iPhone niet kan worden hersteld...
Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd.

dbtje 12-10-11 21:43

Kan iemand helpen? want ik snap er echt helemaal niks meer van :(

bblankendaal 12-10-11 21:43

echt *** dit

BigG 12-10-11 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberturk (Bericht 713575)
en heb je dan geïnstalleerd?

Nee, daar er duidelijk staat dat ik dan alles kwijt ben.

Bij mij blijft hij bij het starten van de update wel mekkeren dat er nog aankopen moeten overgezet worden naar men bibliotheek, alhoewel dat volgens mij niet zo is. Heb jij dit ook ?

WDS001 12-10-11 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door magnifor (Bericht 713597)
Maar dat begrijp ik niet, hoe krijg ik die back-up van mijn toestel in iTunes zonder in iTunes te backuppen? Dus voorbeeld:

Ik back-up nu op mijn iPhone. Een uur later krijg wis ik per ongeluk een belangrijke sms. Geen nood, want ik heb een back-up in iCloud. Dus ik wil mijn MacBook Pro opstarten en laat ik de pech hebben dat mijn schijf gecrashed is. Nog steeds geen nood, want mijn toestel back-up staat in de iCloud. Dus ik doe een nieuwe schijf in de MacBook, doe een clean install en wil de back-up terugzetten op mijn toestel die in de iCloud staat. Hoe doe ik dat?

Via de iPhone zelf. Alles werkt vanaf nu ZONDER iTunes. Als je dat wil moet je nooit meer iTunes opstarten.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dbtje (Bericht 713596)
Ik heb een reservekopie gemaakt. Als ik nu update komt dus sowieso alles goed? niet dat ik dadelijk alles kwijt ben. Blijven mijn smsjes en whatsapp berichten ook bewaard? En hoe moet ik als ik ios 5 heb geupdate de reservekopie terugzetten?

Alles komt goed! Gewoon de stappen doorlopen en je reservekopie komt bijna vanzelf terug zodat je al je instellingen behoudt :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffmaes (Bericht 713598)
Is het mogelijk om mijn lockscreen in iOS5 aan te passen zodat opkomende agenda-items ZONDER REMINDER er weergegeven worden? (à la lockinfo dus)

Agenda items komen niet op het lockscreen maar wel in het notificatiecenter (alle afspraken van de volgende dag). Dit is niet anders in te stellen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peetduck (Bericht 713601)
Bij de 3GS niet meer, is helemaal leeg. Zou dit een bugg zijn?

Misschien even de instellingen nalopen of de iPhone heropstarten? Zou me verwonderen dat dat plusje ineens weg is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 21:45 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hahaowned (Bericht 713627)
bij shift+herstel moet je toch een firmware aanwijzen???

Ja, die kan je handmatig downloaden.

dazzling 12-10-11 21:44

ik had het zelfde probleem.

eest probleem met de error 3194, maar nadat ik de hostfile had opgeschoond was die fout weg.

toen heb ik ruim een uur lang elke keer de error 3200 weggedrukt en opnieuw geprobeert en nu lijkt die bezig te zijn!

Michael 12-10-11 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dbtje (Bericht 713631)
Kan iemand helpen? want ik snap er echt helemaal niks meer van :(

Kan je duidelijker zijn

dwoanl 12-10-11 21:45

iOS5
 
Ik kon kiezen tussen terugzetten instellingen via iTunes of configureren als nieuwe iPhone. Eerste gedaan uit veiligheidsoverwegingen. Had ik beter anders kunnen doen?

EriMar 12-10-11 21:45

alles staat erop zonder foutmeldingen maar de grote verrassing is dat de iPhone nu de muziek niet als muziek herkent. In het overzichtscherm in iTunes (als je op je iPhone klikt in het linker menu) geeft die aan audio 0,01GB en overige 20GB. Die 20GB is mijn muziek, die zie ik ook als ik in iTunes op muziek bij de iPhone klik. Op de iPhone zelf geeft de iPod functie aan leeg te zijn...

Na de hele installatie heb ik gekozen voor "Herstel uit iTunes" en de iPhone met de kabel aan de iMac laten liggen. Uiteindelijk zijn alle apps en muziek er weer opgezet. Alleen de muziek is niet afspeelbaar.

Hahaowned 12-10-11 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 713634)
Ja, die kan je handmatig downloaden.

fijn dat duurt nog 52 minuten -.-

Michael 12-10-11 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glennie (Bericht 713630)
nog mensen met probleem met installeren van iOS5? Ik krijg een foutmelding dat de iPhone niet kan worden hersteld...
Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd.

Welke melding wordt er gegeven

Biker24 12-10-11 21:46

na al die errors toch ios 5 erop, Itunes zet zelf de backup terug en ook de apps :-)

Michael 12-10-11 21:46

Ik ga bier halen ;-))

smid 12-10-11 21:46

ik kan me iphone helemaal niet meer in, m'n pc ziet hem helemaal niet meer. Is het mogelijk om de software update naar iOS 5 opnieuw up te date?

bola1996 12-10-11 21:47

Ik heb de iOS 4.3.3 en als ik hem hertel en bijwerk krijg ik de error code 3200, weet iemand misschien hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen?

nance30 12-10-11 21:47

mijn iphone draait nu op 5.0 ging vlekkenloos alleen ben ik mijn gekochte beltoon kwijt!
ze staan wel in itunes maar synchroniseren helpt niet :(

de iphone van mijn man ook gedaan daar kreeg ik ook de fout code 3200 even los gekopelt en itunes overnieuw gestart en toen liep hij goed door, maar ook bij hem de gekochte beltoon pleitos nog meer mensen last van?

bblankendaal 12-10-11 21:47

weet iemand al een oplossing die wel werkt?

BartB 12-10-11 21:47

Ik roep het nog maar een keer: De foutmelding 3200 komt doordat de servers van Apple het allemaal even niet trekken. Vlak voordat de update wordt geïnstalleerd, checkt iTunes of je de update wel "mag" gebruiken. Daarvoor is een korte verbinding nodig met de Apple servers. Als dat faalt (te druk), krijg je een 3200 foutmelding.

Don't touch that dial folks! Niet knoeien met DFU, Airplane, firewalls, andere kabels, er is niks aan de hand, het is gewoon TE DRUK.

"R" 12-10-11 21:47

Het heeft er alle schijn van dat de servers van Apple het moeilijk hebben met 3200 als gevolg, de aanhouder lijkt te winnen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.