iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Het grote iOS5 topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100602-grote-ios5-topic.html)

m1chelle92 18-10-11 11:48

ik krijg al 2 dagen de bekende fout : (3194) ... wat moet ik doen ?
heb al een aantal geprobeerd te update naar ios5 maar lukt niet ..
help me

rubbererobbie 18-10-11 12:14

Zoek 3194 en voila genoeg leesvoer :

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS - Zoekresultaten

Lady D 18-10-11 12:54

"Synchronisatiesessie kan niet worden beeindigd"???
 
Na mijn update naar iOS5 kan ik niet meer synchroniseren. Ik krijg steeds de melding dat mijn iPhone niet gesynchroniseerd kan worden omdat de synchronisatiesessie niet beeindigd kan worden.

Ik heb nu wel mijn apps op m'n iPhone maar geen muziek meer. Alle instellingen in iTunes staan (volgens mij) nog gewoon goed, maar krijg het niet voor elkaar.... iemand advies?!

Ben ik de enige met dit probleem?

Groetjes,
Lady D

Mr_recci 18-10-11 16:33

Hoe zit het met jullie batterij? Mijn batterij loopt soms echt zo snel leeg, als ik aan het browsen ben zie ik de procenten naar beneden lopen.
Ik heb nu 2 volle cycles gehad.
Gebruik 3 uur 49 minuten
Standby 5 uur 20 minuten

Gebruik 4 uur 49 minuten
standby 6 uur 44 minuten

Hiermee haal ik niet eens het einde van de dag.

Ik heb m'n email accounts al verwijderd, gereboot, hard reset, netwerk instellingen gereset..

sousji 18-10-11 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr_recci (Bericht 719883)
Hoe zit het met jullie batterij? Mijn batterij loopt soms echt zo snel leeg, als ik aan het browsen ben zie ik de procenten naar beneden lopen.
Ik heb nu 2 volle cycles gehad.
Gebruik 3 uur 49 minuten
Standby 5 uur 20 minuten

Gebruik 4 uur 49 minuten
standby 6 uur 44 minuten

Hiermee haal ik niet eens het einde van de dag.

Ik heb m'n email accounts al verwijderd, gereboot, hard reset, netwerk instellingen gereset..

Ik heb er ook last van. Ik zet WordFeud iedere keer uit, zou veel verbruiken, maar kan ik niet echt hard maken.
Wat ik nu aan het proberen ben is het volgende: Locatievoorzieningen! Die staat 'Aan'. Ik heb onder 'systeem' (helemaal onderop het scherm) 'Tijdzone instellen' uitgezet. Zo ook 'Verkeer'. Daar staat een kompasnaaldje bij.
Als iedere keer via GPS wordt gekeken of ik nog in NL ben als m'n 3G of Wi-Fi even weg is gevallen, kost dat onnodig batterijvermogen, denk ik.
Geen idee of dat DE oplossing is, maar ik vind het verbruik al lager ....

Mr_recci 18-10-11 17:37

Heb ik ook allemaal al uit staan

royo 18-10-11 17:43

Ik heb sinds de update naar iOS 5 problemen met mijn docks (bose sound dock II en een JBL) beide made for iPhone. Het probleem is dat de muziek er niet meer over word afgespeeld en dat de afstandbediening niet meer werkt. Als ik apple bel krijg ik na lang gezwam te horen dat het wachten wordt op de update. Zijn er meer mensen met dit probleem of die het kennen? Of heeft iemand de oplossing!? Ik hoor het graag!

Gaat trouwens om een iPhone 4

LazerG 18-10-11 17:44

kan iemand me vertellen hoe ik het op een 3Gs krijg?

Scooter 18-10-11 18:05

SMS/MMS
 
blijkbaar is het probleem van smsen naar meerdere mensen opgelost vroeger werd die automatisch omgezet naar een mms die bug is precies ook verholpen in ios5

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2011 om 18:13 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LazerG (Bericht 719941)
kan iemand me vertellen hoe ik het op een 3Gs krijg?

via itunes updaten of herstellen

Orze 18-10-11 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter (Bericht 718855)
Hallo,

Ik heb mijn iPhone4 geupdatet naar ios5. Werkt super, alleen slaat hij nummers over, speelt niet af, en dit geldt ook voor podcasts. Dus concreet: hij speelt niet al mijn muziek af, wat hij eerder (dus op ios 4.x.x. wel deed).

Wat is hier aan te doen?

Had ik ook, heb even de muziek er opnieuw opgezet. Nu weer goed!

lindajoy 18-10-11 21:44

Hallo,

Kan iemand mij helpen.
Ik probeer nu al een paar keer opnieuw de nieuwe ios5 te downloaden maar elke keer als de bijna klaar is krijg ik een foutmelding met een time out met de netwerkverbinding, snap er helemaal niks van!
Kan iemand me dus helpen en mij vertellen hoe ik het gedownload krijg?

mick.faber 18-10-11 22:44

Weet je misschien ook hoe ik weer de namen van de bellers te zien krijg wanneer ze me bellen? Nu zie ik alleen hun nummers, maar zie liever hun namen (als voorheen) !

dali68 19-10-11 21:40

Na het update naar IOS5 ben ik al mijn contacten kwijt!!
Weet iemand hoe ik die weer tevoorschijn tover?

Al mn app en muziek kwamen er wel weer op na het synchroniseren, alhoewel de betaalde wordfeud app ineens er niet meer op staat maar de reclameversie en ook een aantal nummer die ik in iTunes gekocht had staan er niet meer op en moet ik opnieuw kopen!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

michelcrapts 19-10-11 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dali68 (Bericht 720822)
Na het update naar IOS5 ben ik al mijn contacten kwijt!!
Weet iemand hoe ik die weer tevoorschijn tover?

Al mn app en muziek kwamen er wel weer op na het synchroniseren, alhoewel de betaalde wordfeud app ineens er niet meer op staat maar de reclameversie en ook een aantal nummer die ik in iTunes gekocht had staan er niet meer op en moet ik opnieuw kopen!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Wat contacten betreft: bij mij hielp Instellingen/E-mail,contacten/Importeer simcontacten.

Je andere probs, ook geen idee helaas.

dali68 19-10-11 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michelcrapts (Bericht 720833)
Wat contacten betreft: bij mij hielp Instellingen/E-mail,contacten/Importeer simcontacten.

Je andere probs, ook geen idee helaas.


Dat heb ik inmiddels gedaan, maar daar heb ik vrij weinig aan...van de ong 330 nummers heb ik er nog ong 150 op mn sim staan...en in mn e-mail staan alleen de e-mailadressen, geen tel.nrs!

Erg balen dit, heb de nummers nodig voor mijn werk!

cynnie13 20-10-11 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassmanjunior (Bericht 714945)
Dit is wel erg, ik ga mezelf vertellen hoe het moet. Bij de mapopties moet het vinkje uitgezet worden zodat de extenties zichtbaar zijn!

Bassmanjunior

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 (Bericht 714948)
Hahaha, blijft de beste methode om te leren he? :D ;)


Ik ben echt een leek, maar waar vind ik "mapopties"? En welk vinkje moet ik dan uitzetten?? Ik wil ook re-namen, maar ik krijg de extentie niet te zien.....

Bedankt alvast voor het antwoorden!!

nylezis 20-10-11 11:14

TIP: Als je iCloud niet gebruikt, zet het dan uit. Dit scheelt ook veel energieverbruik en dus batterij.

dyske 21-10-11 15:07

Upgraden iOS5
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door broos10 (Bericht 719388)
Toen ik probeerde om iOS 5 te installeren gaf die dit aan; "tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-43) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone? Als u doorgaat, gaat al het materiaal op de iPhone verloren."
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt.

Ik heb deze foutmelding ook, maar vind geen oplossing. Iemand enig idee?

BigG 21-10-11 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dyske (Bericht 721782)
Ik heb deze foutmelding ook, maar vind geen oplossing. Iemand enig idee?

Hang je telefoon aan je computer, start Itunes.
Rechterklik op de telefoon in Itunes en kies synchroniseren.
Hou nu bovenaan de balk in de gaten en kijk of er een app wordt gesynchroniseerd ....
Wanneer je dit een paar keer opnieuw doet en ziet dat steeds dezelfde app wordt gesynchroniseerd verwijder dan deze app en probeer opnieuw te updaten.

djesper 21-10-11 15:54

hallo

ik heb vandaag geprobeerd mijn iPhone 3GS te updaten van os 4.2.1 naar 5.0.
ik heb gekozen voor de herstel actie omdat ik mij iphone volledig kaal wou installeren.

het hele proces ging goed totdat ik aan het einde een onbekende fout van iTunes kreek: namelijk foutcode (-1)...

ik heb alles geprobeerd wat ik maar kan bedenken en nog steeds kan ik niet updaten.

als ik mijn telefoon aanzet krijg ik het Itunes logo met het usb logo in beeld met de melding de tel aan Itunes te koppelen. maar een nieuwe herstel actie werkt niet.

is er iemand die mij met dit probleem kan helpen ik ben ten einde raad.

bij voorbaat dank
groet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.