iPhone 3GS kan niet worden geupdate discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb hier een iPhone 3GS die eerst niet meer opstartte. Herstellen ging ook niet en kreeg telkens foutmeldingen. Uiteindelijk kwam ie weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS kan niet worden geupdate
Hoi allemaal,
Ik heb hier een iPhone 3GS die eerst niet meer opstartte. Herstellen ging ook niet en kreeg telkens foutmeldingen. Uiteindelijk kwam ie weer tot leven en hij draait nu 4.1 (8B117) met modemfirmware 06.15.00 Als ik hem probeer te updaten naar 4.3.3. krijg ik steeds de melding dat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan. (foutcode 3194) Wat kan hier de reden van zijn? bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Als je even het grote IOS5 topic had doorgelezen had je kunnen zien dat er veel meer mensen zijn die foutmeldingen krijgen....... Eea heeft te maken met overbelasting van de apple servers, gewoon geduld hebben en blijven proberen. Uiteindelijk komt het goed en wordt je iphone geupdate Succes! |
|
|||
|
|||
bedankt.. maar ik dacht dat dat er niets mee te maken had
Heb trouwens bootrom iBoot-359.3.2 ... wat zijn de mogelijkheden nu als ik naar iOS 5 wil upgraden met deze 3GS? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kan niet geupdate worden. | ladyti | iPhone algemeen | 2 | 04-08-11 19:28 |
Mac OS X: iPhone 3GS kan niet worden geupdate/hersteld | Goldex | iTunes | 5 | 21-12-10 22:39 |
Iphone applicaties worden niet meer geupdate | Evita | iPhone Apps | 8 | 04-10-10 21:58 |
iphone 3gs kan niet worden hersteld via itunes??? | Erhan | iTunes | 7 | 07-10-09 17:45 |
|
|