Imessenger discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe weet je wanneer je imessenger gebuikt op je iphone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessenger
Hoe weet je wanneer je imessenger gebuikt op je iphone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je een een afzender intypt en deze heeft beschikking over iMessage zie je de tekst bericht veranderen in iMessage. daarnaast zijn de groene ballon teksten veranderd in blauw.
|
|
|||
|
|||
waarom zie ik geen naam, maar een telefoonnummer staan bij mijn iMessage berichten? Terwijl het nummer toch echt klopt met mijn contactpersoon...
|
|||
|
|||
Ik heb gisteravond mijn iphone 4 geupdate naar ios 5, maar waar kan ik iMessage vinden?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iOS 5 uitgelicht: iMessage, de berichtenapp van Apple - iPhone - iPhoneclub.nl wat testjes gedaan maar mijn send knop is groen, alhoewel de ontvanger IOS5 heeft... EDIT: Wi-Fi naar AP was ok, maar geen internet verbinding ;-) solved dus Laatst gewijzigd door Messi; 13-10-11 om 11:17. |
|
|||
|
|||
Vervelend dat je naar iemand zijn Apple ID moet sturen!
Kan het niet gewoon naar het telefoonnummer zelf? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|