Foutmelding -1 Iphone kan ik niet herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met het volgende probleem. Tijdens het herstellen van mijn Iphone krijg ik de volgende foutmelding De iPhone kan niet worden hersteld. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding -1 Iphone kan ik niet herstellen
Hoi,
Ik zit met het volgende probleem. Tijdens het herstellen van mijn Iphone krijg ik de volgende foutmelding De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1). Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen? ik kan nu helemaal niks meer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De vraag 4 keer stellen helpt in elk geval niet.
Wat voor resultaat geeft de zoekfunctie?
|
|||
|
|||
zoekfunctie?
Op geen een Site- kan ik een herkenbaar probleem vinden. iTunes/ Apple / google, etc |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@wouter1981
Ik dacht dat ik aardig kon google'en maar dat kan blijkbaar toch weer beter! Ik ga hier even mee aan de slag. Bedankt alvast |
|
|||
|
|||
IOS 5 op iphone zetten maar lukt niet met herstellen
Hello,
kan niemand mij helpen? Ik wil het nieuwe systeem iOS5 erop zetten. Het lukt me alleen niet omdat hij steeds een foutmelding geeft. Ik had mijn iphone gejailbreakd maar die heb ik er nu afgezet. Steeds als ik hem bij wil werken, gaat hij een reserve kopie maken van mijn iphone, gaat apple het controleren en dan komt de volgende melding: De iPhone van .... kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build. Ik heb een macbook.. wie kan mij helpen? |
|
||||
|
||||
Lees dit topic eens: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ted-build.html
|
|
|||
|
|||
Citaat:
DFU mode en dan Snowbreeze. Cydia crasht nog wel maar mijn mob is iedergeval weer aan en werkend op IOS5! Als 5.1 er komt dan probeer ik hem wel weer officieel te upgraden. Bedankt!! |
Labels |
fout, foutmelding, help filmware, herstellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone kan niet worden hersteld: foutmelding 1604 | Geert1976 | Jailbreak | 9 | 16-07-11 14:25 |
iphone kan niet herstellen | metzonderEd | iPhone algemeen | 2 | 27-03-11 21:48 |
Kan niet in Iphone na herstellen | Taschah | iPhone algemeen | 0 | 20-12-10 20:52 |
iphone kan niet herstellen | dopesthename | iPhone algemeen | 1 | 02-03-10 22:01 |
iPhone: Kan iPhone niet herstellen. HELP! | iDavid | Jailbreak | 12 | 22-11-08 00:31 |
|
|