//

Wordt de Iphone 4s veel duurder dan 4?

Wordt de Iphone 4s veel duurder dan 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een iphone aan te schaffen, maar ik wil graag weten of jullie verwachten dat de prijs van de iphone 4s veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-11, 16:19
jvervoord jvervoord is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Wordt de Iphone 4s veel duurder dan 4?

Ik ben van plan een iphone aan te schaffen, maar ik wil graag weten of jullie verwachten dat de prijs van de iphone 4s veel zal schelen met de iphone 4?

En wanneer worden de prijzen bekend gemaakt van de Nederlandse providers?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 16:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvervoord Bekijk bericht
Ik ben van plan een iphone aan te schaffen, maar ik wil graag weten of jullie verwachten dat de prijs van de iphone 4s veel zal schelen met de iphone 4?

En wanneer worden de prijzen bekend gemaakt van de Nederlandse providers?
Ik raad u een iphone 4s aan.

De iphone 4 zal je binnekort niet meer nieuw kunnen kopen volgens mij aan 16-32gb, alleen de 8GB aan 529 euro en vind da veel geld voor weinig GB. Staat snel vol dan.

Iphone 4 als je bv een apple tv wil kopen kan je geen mirroring gebruiken (tenzij je mss een jailbreak doe).

Mirroring gaat dus alleen met de iphone 4s en ipad.

Prijzen van de nieuwe iphone 4s 16GB zal rond de 629-639 euro zijn
De 32GB 729-739 euro en de 64gb rond de 849-859 euro.
  #3  
Oud 13-10-11, 16:57
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Prijs van de Iphone 4 8GB is 499,- in Nederland (iPhone 4 8 GB Zwart - Apple Store (Nederland))
Nederland is vrijwel het goedkoopste euroland qua Iphone toestellen. De meeste toestellen zijn dan ook 30,- duurder dan in Nederland. Mocht dit ook met de 4S het geval zijn, gaat de 16GB versie hier dus 599,- kosten (Duitsland steeds 30 euro duurder, 4S kost daar 629,-). Hier is echter nog geen duidelijkheid over, maar dat zal de komende weken wel duidelijk worden
  #4  
Oud 13-10-11, 17:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd Bekijk bericht
Prijs van de Iphone 4 8GB is 499,- in Nederland (iPhone 4 8 GB Zwart - Apple Store (Nederland))
Nederland is vrijwel het goedkoopste euroland qua Iphone toestellen. De meeste toestellen zijn dan ook 30,- duurder dan in Nederland. Mocht dit ook met de 4S het geval zijn, gaat de 16GB versie hier dus 599,- kosten (Duitsland steeds 30 euro duurder, 4S kost daar 629,-). Hier is echter nog geen duidelijkheid over, maar dat zal de komende weken wel duidelijk worden
Ik ken de nederlandse prijzen dan ook niet echt maar tis nu niet het een wereld van verschil is .

Mijn advies is,koop gewoon een iphone 4s, kan je nie gekloot mee zitten. .
Reageren

Labels
bekend, iphone 4, iphone 4s, prijzen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 weken geleden besteld, maar nog niet geleverd; wordt hij nu duurder? Silver-Apple iPhone algemeen 9 05-11-10 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.