Wordt de Iphone 4s veel duurder dan 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een iphone aan te schaffen, maar ik wil graag weten of jullie verwachten dat de prijs van de iphone 4s veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordt de Iphone 4s veel duurder dan 4?
Ik ben van plan een iphone aan te schaffen, maar ik wil graag weten of jullie verwachten dat de prijs van de iphone 4s veel zal schelen met de iphone 4?
En wanneer worden de prijzen bekend gemaakt van de Nederlandse providers? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iphone 4 zal je binnekort niet meer nieuw kunnen kopen volgens mij aan 16-32gb, alleen de 8GB aan 529 euro en vind da veel geld voor weinig GB. Staat snel vol dan. Iphone 4 als je bv een apple tv wil kopen kan je geen mirroring gebruiken (tenzij je mss een jailbreak doe). Mirroring gaat dus alleen met de iphone 4s en ipad. Prijzen van de nieuwe iphone 4s 16GB zal rond de 629-639 euro zijn De 32GB 729-739 euro en de 64gb rond de 849-859 euro. |
|
||||
|
||||
Prijs van de Iphone 4 8GB is 499,- in Nederland (iPhone 4 8 GB Zwart - Apple Store (Nederland))
Nederland is vrijwel het goedkoopste euroland qua Iphone toestellen. De meeste toestellen zijn dan ook 30,- duurder dan in Nederland. Mocht dit ook met de 4S het geval zijn, gaat de 16GB versie hier dus 599,- kosten (Duitsland steeds 30 euro duurder, 4S kost daar 629,-). Hier is echter nog geen duidelijkheid over, maar dat zal de komende weken wel duidelijk worden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn advies is,koop gewoon een iphone 4s, kan je nie gekloot mee zitten. . |
Labels |
bekend, iphone 4, iphone 4s, prijzen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 weken geleden besteld, maar nog niet geleverd; wordt hij nu duurder? | Silver-Apple | iPhone algemeen | 9 | 05-11-10 13:23 |
|
|