oostrijkse iphone 4 alleen i-net met dararoaming discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal , Ik heb al een tijdje een iphone 4 uit oostenrijk ik heb gister een abbo afgesloten sim-only bellen en sms'n gaat prima ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
oostrijkse iphone 4 alleen i-net met dararoaming
Hallo allemaal , Ik heb al een tijdje een iphone 4 uit oostenrijk ik heb gister een abbo afgesloten sim-only bellen en sms'n gaat prima maar het ergste waar ik mee zit ik heb geen internet terwijl ik er wel voor betaal hij doet het alleen via dataroamin maar zo ver ik weet is dat betalen het is een t-mobile abbo en ik woon in nl maar lopen de kosten nu op of is er een andere oplossing ? Of zou het liggen aan de gevey unlock of omdat het toestel buitenlands is ik hoop dat iemand hier mij mee kunt helpen alvast bedankt groetjes jean
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
dataroaming, gevey unlock, internet, jailbraik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
net nieuw met Iphone tool om je telefoon | ingridbonaire | iPhone algemeen | 5 | 07-06-11 00:41 |
net een iphone en hoe werkt het met apps | espedi | iPhone Apps | 1 | 10-07-10 00:21 |
net thuis met nieuwe Iphone wat nu? | dms | Archief | 4 | 25-01-08 18:14 |
|
|