e-mailadres kan niet geverifieerd worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Apple id is reeds een half jaar aangemaakt en werkt perfect voor mijn Itunes. Voor zowel "Find my Iphone als voor Icloud krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-mailadres kan niet geverifieerd worden
Mijn Apple id is reeds een half jaar aangemaakt en werkt perfect voor mijn Itunes. Voor zowel "Find my Iphone als voor Icloud krijg ik echter steeds de melding dat mijn E-meil niet geverifieerd kan worden. Iemand een suggestie wat ik kan doen? Een nieuwe ID of een nieuw wachtwoord weer aanmaken zie ik niet zitten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De verificatiemail nogmaals laten versturen en nu wél verificeren
|
|
|||
|
|||
ik probeer ook naast mn @me.com mailadres/ appleid nog een @mijndomein.nl mailadres/appleid toe te voegen,
maar krijg dan de melding: Citaat:
Laatst gewijzigd door mavje; 13-10-11 om 23:17. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Verificatiemail iCloud van mijn belangrijkste Apple ID komt niet aan. Ik kan wel wachtwoord wijzigen (krijg hier wel mail van dus mijn mailserver werkt goed).
Heb al honderd keer geprobeerd. Met een tweede account (nieuw mailadres) werkt het wel maar daar heb ik niets aan want daar staan mijn aankopen niet op. Ook al ergens een oplossing gezien waarbij dubbele accounts met hetzelfde mailadres het probleem zou kunnen zijn. Dat werkt voor mij niet. |
|
|||
|
|||
Wellicht even bij je mail-server (via je domein-instellingen, bij hoster) de junk-filter uitzetten, tijdelijk? Wellicht wordt deze hier afgevangen en aangemerkt als zijnde junk-mail?
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie.Die heb ik uitgezet. Bovendien komen andere apple mail naar dit adres wel aan (wachtwoord aanpassing)
|
|
|||
|
|||
Dat zegt op zich niet zoveel, de icloud mail bevestigingen worden via het @me domein verstuurd.
|
|
|||
|
|||
Verwijderd
Laatst gewijzigd door isneaker; 25-10-11 om 01:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
account niet geverifiëerd | RUtalking2me | Archief | 1 | 21-09-09 09:36 |
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow | vandenbossche | Unlock | 5 | 28-06-09 15:51 |
|
|