mijn iphone blijft op herstelmodus steken, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg de volgende melding op itunes: itunes heeft een iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. u moet deze activeren voordat u deze kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iphone blijft op herstelmodus steken, wat nu?
ik krijg de volgende melding op itunes: itunes heeft een iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. u moet deze activeren voordat u deze kunt gebruiken met itunes.
ik druk op herstellen dan gaat ie opnieu updaten na 20 min komt de melding weer terug en op de scherm krijg ik de ituns logo plus de usb te zien. iemand messchien een oplosing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft de iPhone een simlock?
|
|
|||
|
|||
ik denk het wel, er zit een t mobile simkaart, ik heb nooit een andere er in geprobeerd.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 17:58 ---------- niemand??? |
|
|||
|
|||
Check anders even je host bestand, wellicht heb je (of heeft je jailbreak tool) ooit de itunes-activation server ip ge-reroute naar een andere server?
Start - Uitvoeren - C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC\HOSTS |
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik start uitvoeren-C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC\HOSTS dan zie ik itunes wel tussen, wat wil dat zeggen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen! | niet zichtbaar | iPhone algemeen | 16 | 11-02-11 09:05 |
iphone 3g blijft in herstelmodus staan | joeyy | iPhone algemeen | 12 | 17-08-10 22:29 |
Blijft steken by sync video die ik niet meer heb | mgo | Muziek, foto & video | 4 | 31-07-10 21:23 |
Balkje blijft steken tijdens terugzetten reservekopie | Miti96 | iPhone algemeen | 0 | 22-05-10 12:01 |
iPhone: na quickpwn blijft mijn iphone 3g 2.2 5 minuten rebooten wat is er?!?! | ifolkert | Jailbreak | 2 | 15-03-09 00:24 |
|
|