iPhone Duitsland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand hoelang de wachttijden bedragen bij de apple stores in Duitsland voor een simlockvrije iPhone 4s? Misschien toch een ritje naar Duitsland....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Duitsland
Hallo,
Weet iemand hoelang de wachttijden bedragen bij de apple stores in Duitsland voor een simlockvrije iPhone 4s? Misschien toch een ritje naar Duitsland. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat verschilt van dag tot dag en van uur tot uur, je zal gewoon heen moeten.
|
|
|||
|
|||
het is voor mij wel 2,5 uur rijden namelijk.
Misschien dat iemand net in Oberhausen is geweest en kan vertellen hoe groot de kans is dat ik er een iphone 4s 32 gb white kan halen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk niet dat er iemand hier in de voorraden van de Apple Store in Oberhausen kan kijken... |
|
||||
|
||||
Belletje doen?
|
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld met Apple CentrO (0049 208 3058 8000) in Duitsland. De voorraad is op en de verkoper gaf aan dat hij echt niet kon zeggen hoe lang het duurt. Wellicht dat het over 1 á 2 weken komt, maar voor hem totaal onvoorspelbaar. Hij gaf advies via site te bestellen, tja, daar heb je toch echt een Duits adres voor nodig :-(. Ook gevraagd of ze een site hebben waar ze de beschikbaarheid van de iphone 4S aangeven, maar die hebben ze niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 duitsland | Original | Unlock | 0 | 11-03-11 00:08 |
Nederlandse iPhone 4 in Duitsland | Surgeon | iPhone algemeen | 0 | 23-10-10 19:46 |
iPhone G3 en roaming in Duitsland? | FreddieFish | Orange | 6 | 11-12-08 00:07 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
iPhone uit Duitsland | WybWyb | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 17-01-08 14:16 |
|
|