iPhone 4 kopen in USA: ik wil duidelijkheid! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga volgende week naar New York. Ik ben van plan hier een iPhone aan te schaffen. Maar kán dit? Kan ik daar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kopen in USA: ik wil duidelijkheid!
Hallo,
Ik ga volgende week naar New York. Ik ben van plan hier een iPhone aan te schaffen. Maar kán dit? Kan ik daar een los toestel kopen en deze hier met een prepaid vodafone simkaart gebruiken? Ik lees zoveel tegenstrijdige dingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Duidelijker dan apple website wordt het niet: Apple - iPhone 4S - Buy directly from Apple in store or online.
Ze verkopen tot november geen simlockvrije iphones. |
|
|||
|
|||
Geen iPhone 4s nee, maar 4 wel toch?
|
|
||||
|
||||
Je hebt helemaal gelijk: iPhone 4 - Buy iPhone 4 for AT&T and Verizon - Free shipping - Apple Store (U.S.)
Hij is zelfs op voorraad. Maar je kan hem hiervandaan niet reserveren met je credit card, en dan kiezen voor "in-store pick-up". Tenminste, het lukt mij niet. Ik kom telkens uit bij de iphone 4S, en die is gelocked en bovendien uitverkocht. Vorig jaar heb ik dat met de mijne gedaan, maar dat was in Londen! Als je een "echt" adres hebt kun je hem kopen en op dat adres laten bezorgen, zo te zien. |
|
||||
|
||||
Als hij daar binnenkort is kan hij gewoon de winkel binnenstappen en er eentje kopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone kopen in USA? | thomaslaptop | Unlock | 11 | 02-03-12 21:56 |
iPhone 4S kopen - USA / UK? | Fredzzz | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 18:03 |
iphone kopen in USA | alainb | Koopinformatie USA | 3 | 21-06-09 12:16 |
Iphone kopen USA | *geronimo* | Archief | 1 | 20-04-09 11:43 |
iphone kopen in usa | extreme | Archief | 1 | 12-12-08 00:32 |
|
|